Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #6: poprawa wizerunku firmy

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #6: poprawa wizerunku firmy

Pozytywny wizerunek firmy przyczynia się znacząco do budowania zaufania wśród klientów. A zaufanie jest fundamentem sprzedaży. A czy Ty zrobiłeś wszystko, by Twój serwis zyskał miano tego najlepszego, zaufanego, bezkonkurencyjnego? Mamy na to sposób!

Praca z naszym systemem do zarządzania usługami serwisowymi znacząco poprawi wizerunek Twojej firmy i tym samym przyczyni się do wzrostu przychodów ze sprzedaży. Wniosek? Inwestycja w iService zwróci się w czasie krótszym niż 12 miesięcy. Mamy na to dowód! 

#6 Poprawa wizerunku firmy

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to długotrwały proces, na który składa się wiele elementów. Jednak należy pamiętać, że nawet najlepszy marketing nie podoła, gdy produkty i usługi są niskiej jakości. Zadowoleni klienci to najlepsze potwierdzenie wysokiego poziomu świadczonych usług. Pozytywne opinie nie tylko kreują pożądany wizerunek firmy, ale i wzmacniają jej wiarygodność.

Z iService podniesiesz jakość usług świadczonych przez swój serwis. W jaki sposób? Automatyzacja związana z wdrożeniem naszego systemu sprawi, że serwisanci będą sprawniej i efektywniej realizować wizyty serwisowe. Dzięki temu Twoi klienci będą mieć zawsze sprawnie działające maszyny i urządzenia. W ten sposób nie narazisz ich na przestoje i straty finansowe, i wywiążesz się ze swoich zobowiązań, wynikających z umowy. Pewny partner w biznesie – i o to właśnie chodziło!

Co więcej, pracując z iService zyskujesz miano firmy nowoczesnej, zorientowanej na wdrażanie innowacji technologicznych. Praca na tabletach z najczęściej wybieranym systemem klasy Field Service Management sprawi, że klienci docenią Twoją szybkość reakcji i skuteczność realizacji wizyt serwisowych. Wielu z naszych klientów przyznaje, że dzięki zwiększeniu efektywności pozyskuje klientów, którzy wcześniej znajdowali się poza ich zasięgiem. Zostań jednym z nich!

Korzyści z wdrożenia mobilnego serwisanta iService

Jakie korzyści przynosi iService?

  • Wzrost jakości świadczonych usług.
  • Pozytywne opinie klientów.
  • Poprawa wizerunku firmy.
  • Wzrost przychodów ze sprzedaży.

Czy zauważyłeś, że kolejność nie jest przypadkowa? Wszystkie wyżej wymienione aspekty przyczynią się do tego, że inwestycja w iService zwróci się w krótkim czasie. Z mobilnym serwisantem nie tylko redukujesz koszty, ale i osiągasz większe przychody.

Kalkulator zwrotu z inwestycji w iService

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić i jednocześnie zyskać w perspektywie 12 miesięcy. Przygotowaliśmy kalkulator, który potwierdzi, że inwestycja w iService przynosi wymierne korzyści. W trakcie obliczeń uwzględniana jest liczba serwisantów, koszty obsługi administracji, liczba samochodów, koszty ich użytkowania itp. Jeśli jesteś zainteresowany taką kalkulacją, napisz do nas.

Zwrot z inwestycji w iService

Inwestuj i miej pewność, że inwestycja się zwróci. Sprawdź pozostałe dowody.

Dowód #1: wzrost efektywności serwisantów

Dowód #2: niższe koszty działania serwisu

Dowód #3: poprawa płynności finansowej

Dowód #4: wzrost przychodów ze sprzedaży

Dowód #5: optymalizacja tras serwisantów