Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #6: poprawa wizerunku firmy

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #6: poprawa wizerunku firmy

Pozytywny wizerunek firmy przyczynia się znacząco do budowania zaufania wśród klientów. A zaufanie jest fundamentem sprzedaży. A czy Ty zrobiłeś wszystko, by Twój serwis zyskał miano tego najlepszego, zaufanego, bezkonkurencyjnego? Mamy na to sposób!

Praca z naszym systemem do zarządzania usługami serwisowymi znacząco poprawi wizerunek Twojej firmy i tym samym przyczyni się do wzrostu przychodów ze sprzedaży. Wniosek? Inwestycja w iService zwróci się w czasie krótszym niż 12 miesięcy. Mamy na to dowód! 

#6 Poprawa wizerunku firmy

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to długotrwały proces, na który składa się wiele elementów. Jednak należy pamiętać, że nawet najlepszy marketing nie podoła, gdy produkty i usługi są niskiej jakości. Zadowoleni klienci to najlepsze potwierdzenie wysokiego poziomu świadczonych usług. Pozytywne opinie nie tylko kreują pożądany wizerunek firmy, ale i wzmacniają jej wiarygodność.

Z iService podniesiesz jakość usług świadczonych przez swój serwis. W jaki sposób? Automatyzacja związana z wdrożeniem naszego systemu sprawi, że serwisanci będą sprawniej i efektywniej realizować wizyty serwisowe. Dzięki temu Twoi klienci będą mieć zawsze sprawnie działające maszyny i urządzenia. W ten sposób nie narazisz ich na przestoje i straty finansowe, i wywiążesz się ze swoich zobowiązań, wynikających z umowy. Pewny partner w biznesie – i o to właśnie chodziło!

Co więcej, pracując z iService zyskujesz miano firmy nowoczesnej, zorientowanej na wdrażanie innowacji technologicznych. Praca na tabletach z najczęściej wybieranym systemem klasy Field Service Management sprawi, że klienci docenią Twoją szybkość reakcji i skuteczność realizacji wizyt serwisowych. Wielu z naszych klientów przyznaje, że dzięki zwiększeniu efektywności pozyskuje klientów, którzy wcześniej znajdowali się poza ich zasięgiem. Zostań jednym z nich!

Korzyści z wdrożenia mobilnego serwisanta iService

Jakie korzyści przynosi iService?

  • Wzrost jakości świadczonych usług.
  • Pozytywne opinie klientów.
  • Poprawa wizerunku firmy.
  • Wzrost przychodów ze sprzedaży.

Czy zauważyłeś, że kolejność nie jest przypadkowa? Wszystkie wyżej wymienione aspekty przyczynią się do tego, że inwestycja w iService zwróci się w krótkim czasie. Z mobilnym serwisantem nie tylko redukujesz koszty, ale i osiągasz większe przychody.

Kalkulator zwrotu z inwestycji w iService

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić i jednocześnie zyskać w perspektywie 12 miesięcy. Przygotowaliśmy kalkulator, który potwierdzi, że inwestycja w iService przynosi wymierne korzyści. W trakcie obliczeń uwzględniana jest liczba serwisantów, koszty obsługi administracji, liczba samochodów, koszty ich użytkowania itp. Jeśli jesteś zainteresowany taką kalkulacją, napisz do nas.

Zwrot z inwestycji w iService

Inwestuj i miej pewność, że inwestycja się zwróci. Sprawdź pozostałe dowody.

Dowód #1: wzrost efektywności serwisantów

Dowód #2: niższe koszty działania serwisu

Dowód #3: poprawa płynności finansowej

Dowód #4: wzrost przychodów ze sprzedaży

Dowód #5: optymalizacja tras serwisantów

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

Rozumiem