NULL

Program do serwisu maszyn do pakowania i etykietowania.

System, z którym zadbasz o nieprzerwaną pracę maszyn – i zadowolenie swoich klientów.

Przekonaj się, co potrafi nasz Mobilny Serwisant .
Serwis maszyn do pakowania i etykietowania
Serwis maszyn do pakowania i etykietowania .

Zajmujesz się serwisem maszyn do pakowania i etykietowania? Zadbaj o nieprzerwaną pracę linii produkcyjnej swojego klienta. Planuj regularne przeglądy, a na miejsce wizyty serwisowej wysyłaj serwisantów z kompletem informacji o wcześniejszych pracach. Regularne przeglądy to gwarancja ciągłości działania urządzenia. To także pewność, że serwisowana przez Ciebie maszyna nie zagraża ludziom, którzy na co dzień przy niej pracują. Bieżąca konserwacja jest konieczna, by wykluczyć ewentualne zagrożenia. Spełnij wytyczne Urzędu Dozoru Technicznego. Zautomatyzuj obsługę serwisową i obniż koszty prowadzenia serwisu.

Najważniejsze funkcje iService .
Optymalizacja tras

Jeżeli chcesz zaplanować trasy swoich serwisantów – algorytmy iService zrobią to za Ciebie. Uwzględnią kolejność prac, czas ich wykonywania, utrudnienia na drodze, czy dostępność danej lokalizacji Obniż koszty prowadzenia serwisu.

Baza klientów i urządzeń

Uzyskaj wraz ze swoimi pracownikami stały dostęp do informacji o klientach, ich urządzeniach i zleceniach serwisowych. Odpowiednie przygotowanie do realizacji wizyty serwisowej pozwoli przeprowadzić ją – ku zadowoleniu klienta – sprawnie i skutecznie.

Stany magazynowe

Kontroluj na bieżąco stany magazynowe danych części i materiałów, by nie dopuścić do przestoju maszyn swoich klientów. iService umożliwia serwisatom złożenie zamówienia do centrali, a także wymianę części między własnymi magazynami.

Kody kreskowe

Kamera tabletu funkcjonuje jak czytnik kodów kreskowych. Wprowadzaj za jej pomocą do oprogramowanie części, które wykorzystałeś w czasie danej wizyty serwisowej. Oszczędzi to Twój czas i wyeliminuje ryzyko pojawienia się niechcianego błędu.

Elektroniczne protokoły serwisowe

Zarejestruj na tablecie swoje usługi serwisowe. Wprowadź informacje o rodzaju usługi, czasie pracy, materiałach oraz częściach. Dołącz zdjęcia lub filmy. Podpisz protokół, a następnie prześlij do biura oraz klienta – bez zbędnych papierowych formalności.

Rozliczenia i fakturowanie zleceń

Mobilny serwisant umożliwia bieżące rozliczenia klientów. Jest to możliwe na podstawie elektronicznego protokołu serwisowego, który serwisant wysyła do centrali po zakończeniu prac. Przyspiesza to wystawianie faktur i innych dokumentów, a także otrzymanie zapłaty.

Raportowanie

Uzyskaj pełną wiedzę o wykonanych pracach serwisowych. Uwzględnij najczęstsze zlecenia, awarie i wykorzystywane materiały. Sprawdź czas pracy i efektywność swoich serwisantów. Analizuj raporty, usprawniaj i przygotuj serwis do kolejnych prac.

Stały monitoring prac

Jako kierownik serwisu możesz kontrolować czas pracy swoich pracowników w terenie. Będąc w centrali, masz stały dostęp do informacji o aktualnym położeniu serwisantów, realizowanym zleceniu i statusie wykonywanych prac.

Zestaw pytań kontrolnych

Zdefiniuj listy pytań kontrolnych, czyli listę konkretnych zadań, którą należy wykonać w trakcie każdej wizyty serwisowej. Dzięki temu, serwisanci nie zapomną o niczym ważnym i w prawidłowy sposób wykonają przegląd lub naprawę danego urządzenia.

Rejestracja czasu pracy

Miej pod kontrolą czas pracy swoich serwisantów. Sprawdź, ile zleceń wykonują, ile czasu potrzebują na wykonanie danej czynności oraz na dojazd do klienta. Analizuj na tej podstawie wydajność swoich pracowników terenowych, a także opłacalność realizowanych prac.

Praca offline

Mobilny serwisant iService pracuje w trybie online i offline. Oznacza to, że nagły brak zasięgu nie przerwie Twoich obowiązków. Nie stracisz w tym czasie żadnych danych. Gdy tylko ponownie połączysz się z siecią – wszystkie informacje zostaną zaktualizowane.

Historia serwisowanych urządzeń

Serwisant po przyjeździe na miejsce wizyty serwisowe ma komplet informacji o wcześniejszych pracach. Wie, co i kiedy zostało wykonane oraz jakich materiałów i części użyto w czasie przeglądu lub naprawy. Usprawnia to przebieg wizyty i pomaga podejmować lepsze decyzje.

Interaktywny planer

Kalendarz wskaże Ci wszystkie zaplanowane zlecenia ze wskazaniem odpowiedzialnych za nie serwisantów. Planuj kolejne zadania lub zmieniaj aktualny grafik za pomocą mechanizmu drag & drop, czyli przeciągnij i upuść. To łatwy i szybki sposób na tworzenie każdego grafiku.

Powiadomienia e-mail i SMS

Gdy ustalisz termin wizyty serwisowej lub zmienisz jej datę – wyślij klientowi automatycznie wiadomość w formie e-mail lub SMS. Informuj na bieżąco o tym, co ważne. Wywiązuj się z terminów, a klienci z pewnością docenią to, że mają z Tobą stały kontakt.

Interaktywna mapa

Interaktywna mapa wskaże Ci lokalizacje klientów oraz to, gdzie aktualnie znajdują się Twoi serwisanci. Sprawdź status wykonywanych prac, czy liczbę pozostałych zleceń do zrealizowania. Bądź w centrali na bieżąco odnośnie tego, co dzieje się w terenie.

Dokumentacja fotograficzna i filmowa

Potwierdź, że prawidłowo wykonałeś prace serwisowe. Zamieść zdjęcie lub film i zabezpiecz się na wypadek reklamacji. Co więcej, załączone materiały pomogą kolejnym serwisantom w przeprowadzeniu przeglądu czy naprawy maszyny.

Dyktowanie notatek

W elektronicznym protokole serwisowym możesz zamieszczać rozbudowane opisy wykonanych prac serwisowych. Nie musisz jednak ręcznie wprowadzać tekstu. Zamiast tego skorzystaj z dostępnej funkcji dyktowania głosowych notatek i zamień je na tekst.

Integracja z ERP

Mobilny serwisant iService może bez problemów współpracować z systemami ERP i CRM, które posiadasz w firmie. Otrzymaj kompleksowe rozwiązanie i korzystaj z danych w czasie przetwarzania poszczególnych operacji – bez konieczności ich wielokrotnego wpisywania.

Elektroniczne wnioski urlopowe

Zarządzaj sprawnie nieobecnościami pracowników dzięki automatyzacji. Za pośrednictwem iService serwisanci mogą składać elektroniczne wnioski urlopowe. Z kolei Ty możesz je akceptować lub odrzucać. Proste i wygodne.

Rozliczenie delegacji

Mobilny serwisant iService umożliwia rozliczenie wyjazdów służbowych. Wprowadź niezbędne informacje rozliczeniowe, a system do minimum ograniczy pracę przy rozliczaniu Rozliczaj delegacje tak sprawnie, jak nigdy wcześniej.

Integracja z nawigacją

Mobilny serwisant iService wskaże drogę do danego klienta, ponieważ jest zintegrowany z nawigacją. Dzięki temu Twoi serwisanci bez problemów trafią do celu, a klienci docenią, że prace serwisowe są wykonywane terminowo.

Najważniejsze korzyści .
Niższe koszty działania serwisu

Optymalizacja tras pozwoli zredukować liczbę przejechanych kilometrów i tym samym obniżyć koszty transportu i koszty pracy. Nasze algorytymy wskażą najlepszą kolejność realizacji zleceń i ich optymalne przydzielenie do poszczególnych serwisantów. Dzięki czemu w tym samym czasie serwisanci będą mogli zrealizować więcej zleceń.

Wzrost przychodów ze sprzedaży

iService umożliwi Ci sprawną obsługę wszystkich zleceń serwisowych. Gdy wykonujesz je szybciej – możesz wykonać ich więcej. Stały dostęp do sprawdzonych informacji pozwoli Ci zadbać o jakość usług. Klienci z pewnością to docenią, a serwis z dobrą opinią to krok do zdobycia kolejnych usatysfakcjonowanych klientów.

Poprawa płynności finansowej

Otrzymuj szybciej należności za wykonane usługi. Faktury mogą być automatycznie generowane na podstawie elektronicznego protokołu serwisowego. Serwisant wysyła go do centrali zaraz po zakończeniu prac w terenie. E-dokument zawiera niezbędne informacje rozliczeniowe, dzięki czemu jesteś zawsze na bieżąco.

Wzrost efektywności pracy serwisantów

Zautomatyzuj proces serwisowy. Serwisanci lepiej wykorzystają swój czas pracy. Zaplanuj zgłoszenia serwisowe w najbardziej optymalny sposób. Zapewnij system, z którym wszystkie prace wykonają sprawnie, skutecznie i z zachowaniem standardów jakości – bez tracenia czasu na papierowe formalności.

Poprawa wizerunku firmy

Buduj wizerunek nowoczesnej firmy, która jest zorientowana na innowacyjne technologie. Praca na najlepszym w swojej klasie oprogramowaniu iService i tabletach iPad wpłynie korzystnie na Twój wizerunek. Nowa technologia pozwoli Ci działać sprawnie i efektywnie. Zdobądź uznanie swoich klientów.

Ulepszaj to, co wymaga poprawy

Uzyskaj informacje o przebiegu wizyt serwisowych. Sprawdź, co można poprawić, by uzyskać lepsze wyniki. Dowiedz się, ile czasu zajmuje realizacja danego typu zlecenia, jakie są najczęstsze typy awarii, czy najczęściej wymieniane części. Raportuj, analizuj, usprawniaj.