Program do serwisu maszyn do obróbki metalu.
Z iService zadbasz o nieprzerwaną pracę maszyn swoich klientów. Zautomatyzuj czynności tam, gdzie to możliwe – i zwiększ swoją efektywność.
Zadbaj o standardy realizowanych prac. Wszelkie prace – usługa montażowa, serwis i prace modernizacyjne – przeprowadzaj tak, by spełnić wymogi Urzędu Dozoru Technicznego. Serwisując urządzenia dbasz o bezpieczeństwo osób, które pracują przy nich każdego dnia. Regularne prace konserwacyjne zapewnią nieprzerwane działanie maszyn – bez nieplanowanych przestojów i strat finansowych. Poszczególne elementy urządzeń zużywają się, dlatego bieżąca konserwacja jest konieczna, by wykluczyć ewentualne zagrożenia. Każdą z wizyt serwisowych zrealizujesz sprawnie z iService. Zaplanujesz, wykonasz i rozliczysz w pełni automatycznie, obniżając koszty prowadzenia serwisu.
Jeśli chcesz ułożyć najlepszą z możliwych trasówek – pozwól, że algorytmy iService zrobią to za Ciebie. Uwzględnią harmonogram realizacji zleceń, natężenie ruchu na danych typach dróg, czy godziny otwarcia punktów. Obniż koszty transportu i pracy.
Serwisant ma stały dostęp do informacji o klientach – ich urządzeniach, historii prac serwisowych, a także wpisanych w grafik stałych przeglądach. Baza wiedzy usprawnia działania i pozwala podejmować trafne decyzje w zakresie rozwiązań.
Monitoruj na bieżąco stan magazynowy części i materiałów. W razie braków – złóż niezbędne zamówienie do centrali i zapewnij klientom zawsze sprawnie działające maszyny. Uzyskaj wgląd w stany magazynowe innych serwisantów i wymieniaj się częściami w razie potrzeby.
Używaj kamery tabletu jako czytnika kodów kreskowych, które są umieszczone na częściach i urządzeniach. Usprawnij proces wprowadzania informacji do systemu. Wyeliminuj ryzyko niechcianego błędu, który mógłby powstać przy ręcznym wprowadzaniu
Dokumentuj na tablecie swoje usługi serwisowe. Rejestruj wykonane prace, wykorzystane materiały i częścioraz czas realizacji zlecenia. Dołącz dowolne zdjęcia lub film. Złóż podpis, a następnie prześlij elektroniczny protokół do centrali i klienta – bez konieczności osobistej wizyty w biurze.
Rozlicz w biurze usługę na podstawie elektronicznego protokołu serwisowego. Zrób to zaraz po zakończeniu prac w terenie. Wystawiaj automatycznie faktury i otrzymuj szybciej należności od swoich klientów za wykonane prace serwisowe.
Uzyskaj pełną wiedzą o wykonanych pracach serwisowych– ich rodzaju, czasie potrzebnym na ich wykonanie, czy użytych materiałach. Kontroluj rentowność zleceń. Analizuj raporty i podejmuj działania, które usprawnią i obniżą koszty prowadzenia Twojego serwisu.
Jako kierownik serwisu możesz stale kontrolować prace wykonywane przez swoich serwisantów. Śledź czas realizacji danego zlecenia, sprawdź listę zgłoszeń już zrealizowanych lub aktualne miejsce pobytu. Kontroluj z centrali i usprawniaj wszystkie procesy w terenie.
Zdefiniuj listę pytań kontrolnych, która poprowadzi Twoich serwisantów w trakcie realizacji usług serwisowych. Zamieść w niej niezbędne do wykonania czynności i uzyskaj pewność, że każda wizyta zostanie wykonana na najwyższym poziomie. To gwarancja jakości Twoich usług.
Rejestruj i rozliczaj czas pracy swoich serwisantów. Sprawdź zrealizowane usługi oraz to, ile czasu Twoi pracownicy poświęcili czasu na ich realizację oraz dojazd do klientów. Oblicz na tej podstawie opłacalność zleceń oraz skuteczność serwisantów.
Dostęp do historii prac przy urządzeniach danego klienta to gwarancja sprawnie przeprowadzonej wizyty serwisowej. Serwisant ma wszystkie niezbędne informacje pod ręką, więc wie, jakie działania i rozwiązania musi zastosować w przypadku danej awarii lub przeglądu.
Możliwość pracy w trybie offline to gwarancja nieprzerwanej pracy serwisantów – niezależnie od zasięgu. Zmiana trybu pracy nie powoduje utraty żadnych ważnych danych. Po odzyskaniu dostępu do Internetu – dane zostaną zsynchronizowane.
W dostępnym kalendarzu znajdziesz wszystkie informacje o zleceniach i przypisanych do nich serwisantach. Planuj kolejne zgłoszenia serwisowe w wygodny sposób za pomocą mechanizmu drag & drop, czyli przeciągnij i upuść. To wygodne rozwiązanie, które pozwoli Ci szybko reagować.
W przypadku ustalenia terminu wizyty serwisowej lub zmiany jej terminu– automatycznie poinformuj klienta w formie e-mail lub SMS. Wymieniaj stale informacje ze swoimi klientami i dotrzymuj terminów, które Cię obowiązują. Klienci na pewno docenią stały kontakt z serwisem.
Dzięki interaktywnej mapie możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajdują się Twoi serwisanci, jakie zlecenie realizują i kiedy planowo mają je skończyć. Jako kierownik serwisu masz stały dostęp do lokalizacji pracowników, klientów i przypisanych im urządzeń.
Jeśli chcesz potwierdzić prawidłowe wykonanie prac serwisowych – załącz do elektronicznego protokołu serwisowego zdjęcie lub film. Będzie to Twoje zabezpieczenie w razie reklamacji, a innym serwisantom ułatwi przeprowadzenie kolejnych prac.
Zamieść w elektronicznym protokole serwisowym dłuższy opis przeprowadzonych prac u danego klienta. Nie musisz jednak robić tego w tradycyjny, ręczny sposób. Skorzystaj z funkcji dyktowania notatek, dzięki której szybko zamienisz mowę na tekst.
Zintegruj mobilnego serwisanta iService z systemami ERP i CRM, których używasz w swojej firmie. Pożegnaj wielokrotne wprowadzanie danych w ramach przetwarzania poszczególnych operacji. Zredukuj do minimum ryzyko popełnienia błędu.
Zautomatyzuj zarządzanie nieobecnościami swoich pracowników. W iService cały proces złożenia wniosku o urlop i jego akceptacja to zaledwie kilka kliknięć w systemie – bez druków, wysyłania maili i telefonów. E-wnioski to korzystne rozwiązanie dla obu stron.
Wystawiaj polecenie wyjazdu służbowego i rozliczaj wszelkie delegacje swoich pracowników za pośrednictwem iService. Mobilny serwisant to wygodne narzędzie, które pozwoli Ci zrobić to w bezproblemowy sposób. Wystarczy, że wprowadzisz niezbędne dane.
Mobilny serwisant iService jest zintegrowany z nawigacją, dlatego wskaże drogę do danego klienta i zlecenia. Twoi serwisanci dojadą na miejsce zlecenia punktualnie, a klienci będą zadowoleni, że wizyty serwisowe są o umówionym czasie.
Algorytmy przypisują serwisantów do zleceń w danym regionie i tym samym redukują czas podróży między punktami obsługi klientów. Obniż koszty transportu, zredukuj nadgodziny i skróć proces planowania. Moduł optymalizacji tras uwzględnia wiele zmiennych w czasie planowania, dzięki czemu Ty – możesz wiele zaoszczędzić.
iService umożliwi Ci ułożenie najbardziej optymalnego grafiku prac, dzięki czemu zrealizujesz więcej zgłoszeń jednego dnia. Następnie z systemem sprawnie przeprowadzić wizyty serwisowe. Szybkość i jakość wykonania to atuty, które pozwolą Ci utrzymać aktualnych klientów. I zdobyć nowych.
Otrzymuj szybciej płatności za wykonane prace. Faktury powstają automatycznie w oparciu o elektroniczny protokół serwisowy – wysłany przez serwisantów od razu po zakończeniu prac w terenie. Zawiera on niezbędne informacje potrzebne do rozliczenie usługi serwisowej. Bądź na bieżąco o stanie rozrachunków z klientami.
Automatyzacja każdego z etapów procesu serwisowego to gwarancja sprawnej obsługi klientów. Mniejsza liczba pracowników jest w stanie obsłużyć większą liczbę zleceń. Wzrasta procent interwencji serwisowych realizowanych w ramach jednej wizyty serwisowej. Serwisanci lepiej wykorzystują swój czas pracy.
Zadbaj o to, by Twoja firma była postrzegana jako nowoczesna i zorientowana na nowe technologie. Praca z tabletami iPad oraz z najlepszym w swojej klasie oprogramowaniem do zarządzania serwisem iService – pomoże Ci w tym. Zdobądź uznanie wśród swoich klientów. Jesteśmy pewni, że w krótkim czasie przełoży się to na zysk.
Podejmuj decyzje zarządcze i odpowiednie działania prewencyjnie na podstawie dostępnych raportów. Znajdziesz tam cenne informacje o zleceniach, naprawach, wykorzystywanych materiałach, czasie potrzebnym na realizację zadań, czy dojazd do klienta. Uzyskaj wiedzę i wyciągaj wnioski. Udoskonalaj swoje usługi.