NULL

System dla serwisu automatyki drzwiowej i bram przemysłowych.

Usprawnij każdy etap swoich prac serwisowych z iService.

Oto, co potrafi nasz Mobilny Serwisant .
Serwis: automatyka drzwiowa i bramy przemysłowe
Serwis: automatyka drzwiowa i bramy przemysłowe .

Regularny serwis jest niezbędny. Dzięki temu zapobiegasz awariom i wydłużasz czas eksploatacji. Każda z bram – szybkobieżna, rolowana czy segmentowa – wymaga bieżących napraw. Z iService zaplanujesz wszystkie prace w najbardziej efektywny sposób. Każda wizyta serwisowa będzie przeprowadzona sprawnie, ponieważ Twoi serwisanci na miejscu mają dostęp do historii serwisowania każdej bramy czy drzwi. Prewencyjna konserwacja to większa szansa na uniknięcie awarii i spełnienie wymogów dozoru technicznego. Zminimalizuj zagrożenia dla osób, które pracują w magazynie, hali produkcyjnej i korzystają z serwisowanych przez Ciebie bram.

Najważniejsze funkcjonalności .
Optymalizacja tras

Dobry plan to podstawa. iService pozwoli Ci zaplanować taką kolejność zleceń, która obniży koszty prowadzenia Twojego serwisu. Algorytmy uwzględnią takie ograniczenia, jak warunki na drodze, czy odległość i wskażą najlepszą z tras.

Baza klientów i urządzeń

Kompleksowa baza wiedzy o klientach i wcześniej wykonywanych pracach pozwoli serwisantom podejmować trafne decyzje w wyborze rozwiązań i odpowiednich części. Przeprowadzaj wizyty serwisowe szybko i skutecznie, jak nigdy wcześniej.

Stany magazynowe

W iService masz stały dostęp do informacji o dostępności danych części w magazynie. Kontroluj i uzupełniaj braki, by Twoi serwisanci mieli zawsze to, czego potrzebuje klient. Dzięki temu eliminujesz ryzyko niechcianego przestoju.

Kody kreskowe

Jeśli na urządzeniach i częściach używanych w trakcie prac serwisowych są umieszczone kody kreskowe – możesz użyć kamery tableta jako czytnika kodów. Przyspieszy to proces wprowadzania do systemu informacji o wykorzystywanych częściach.

Elektroniczne protokoły serwisowe

Nie musisz już gromadzić papierowej dokumentacji, by zapisać wszystkie informacje, dotyczące zleceń serwisowych. Z iService zarejestrujesz najważniejsze dane w elektronicznym protokole serwisowym. Dzięki temu, szybko trafi do centrali i klienta.

Rozliczenia i fakturowanie zleceń

Rozliczaj swoje usługi serwisowe w biurze zaraz po zakończeniu prac w terenie. Zrobisz to na podstawie elektronicznego protokołu serwisowego, który zawiera wszystkie niezbędne informacje. Wystawiaj automatycznie faktury i dokumenty magazynowe.

Stały monitoring prac

Będąc w centrali możesz sprawdzić położenie swoich serwisantów oraz to, na jakim etapie usługi serwisowej się znajdują. Dzięki temu, wiesz, ile czasu zajmuje im wykonanie danej czynności. A gdyby pojawiła się pilna awaria – przydzielisz serwisanta, który może pojawić się u klienta najszybciej.

Zestawy pytań kontrolnych

Zdefiniuj standardy realizacji swoich usług serwisowych i weryfikuj je za pomocą list kontrolnych. Uzyskaj pewność, że w czasie wykonywania zadania Twoi pracownicy nie zapomnieli o żadnym ważnym aspekcie. Zapewnij klientom jakość na najwyższym poziomie.

Rejestracja czasu pracy

Rejestruj i rozliczaj czas pracy swoich pracowników w terenie. Sprawdź, kiedy rozpoczynają zlecenie i ile czasu potrzebują na przeprowadzenie danej usługi serwisowej. Uzyskaj informacje o ich efektywności i wyciągnij wnioski, by usprawniać działanie swojego serwisu.

Historia serwisowanych urządzeń

Zapewnij swoim serwisantom dostęp do pełnej historii prac u danego klienta. Gdy wiedzą wszystko na temat poprzednich napraw, wykorzystanych materiałach i częściach – nie muszą tracić czasu na analizę problemu – mogą szybciej przejść do działania.

Praca offline

Z mobilnym serwisantem iService możesz pracować nawet w trybie offline. W związku z tym nie musisz obawiać się, że nagły brak zasięgu przerwie Twoją pracę. Po uzyskaniu dostępu do sieci wszystkie dane zostaną zschynchronizowane z serwerem centrali.

Interaktywny planer

Przydzielaj zgłoszenia serwisowe w wygodny sposób z mechanizmem drag & drop (,,przeciągnij i upuść”). Interaktywny planer pokaże Ci dostępność serwisantów w terenie, więc zmiany w kolejności prac możesz wprowadzać w dowolnym momencie.

Raportowanie

Dzięki dostępnym raportom wiesz wszystko na temat przepracowanych godzin, rodzaju zrealizowanych zleceń, a także użytych części. Analizuj czas pracy i zadania swoich serwisantów. Podejmuj prewencyjne działania i usprawnij funkcjonowanie.

Powiadomienia e-mail i SMS

Poinformuj klienta o terminie danej usługi serwisowej lub zmianach planu, gdyby takie nastąpiły. Powiadom go w formie e-mail lub SMS. Zapewnij klientom zawsze aktualne informacje na temat swoich prac serwisowych. Wywiąż się z umownych czasów reakcji.

Interaktywna mapa

Sprawdź w centrali lokalizacje swoich serwisantów oraz to, na jakim etapie realizacji prac się znajdują. Dostępna mapa pokaże Ci także miejsca zleceń, wszystkie lokalizacje klientów i ich urządzeń. W razie nagłego zlecenia – szybko przydzielisz odpowiedniego serwisanta.

Dokumentacja fotograficzna i filmowa

Dołącz zdjęcia lub filmy do elektronicznego protokołu serwisowego. Usprawni to przeprowadzanie wizyt serwisowych w przyszłości, a w razie reklamacji – masz dowód, że prawidłowo wykonałeś wszystkie prace.

Dyktowanie notatek

Jeśli chcesz w elektronicznym protokole serwisowym umieścić rozbudowany opis przeprowadzonych prac – skorzystaj z funkcji dyktowania Zamieniaj notatki głosowe w tekst i nie trać czasu na ich wpisywanie.

Integracja z ERP

Mobilnego serwisanta iService możesz zintegrować z systemem ERP i CRM, który działa w Twojej firmie. Gdy wprowadzisz dane raz do systemu, będziesz mógł z nich korzystać na różnych etapach i w różnych działach firmy. Zapomnij o błędach i wielokrotnym wpisywaniu danych.

Elektroniczne wnioski urlopowe

Zarządzaj sprawnie nieobecnościami w swojej firmie. Zautomatyzuj proces składania i akceptacji wniosków urlopowych z pomocą iService. E-wnioski to wygodne rozwiązanie dla obu stron, ponieważ zajmujecie się tym zdalnie – bez papierów i zbędnych formalności.

Rozliczenie delegacji

Oprogramowanie iService umożliwi Ci rozliczenie wyjazdów służbowych Twoich serwisantów. Łatwa ścieżka akceptacji i komplet informacji to pewności, że rozliczysz delegacje w poprawny sposób. Wprowadź niezbędne informacje rozliczeniowe i sprawdź, jakie to proste.

Integracja z nawigacją

Po rejestracji zgłoszenia serwisowego oprogramowanie dzięki integracji z nawigacją wskaże trasę do danego Tym samym serwisanci przyjadą na miejsce zlecenia punktualnie, co zadowoli klienta i nie opóźni realizacji następnych zleceń.

Najważniejsze korzyści .
Niższe koszty działania serwisu

Optymalizacja tras i algorytmy pozwolą Ci zmniejszyć liczbę przejechanych kilometrów. Tym samym, obniżysz koszty transportu, zredukujesz nadgodziny, zwiększysz efektywność serwisantów. Wykorzystuj lepiej czas pracy i obserwuj, jak zmieniają się koszty prowadzenia Twojego serwisu.

Wzrost przychodów ze sprzedaży

Jeśli sprawniej wykonujesz swoje prace serwisowe – możesz ich zaplanować więcej. Z iService przeprowadzisz wizytę serwisową nie tylko szybko, ale i skutecznie. Jakość wykonania jest bardzo ważna, a klienci z pewnością to zauważą. Zdobywaj nowych zadowolonych klientów – dzięki dobrym opiniom – i powiększaj zyski.

Poprawa płynności finansowej

Z iService skrócisz proces od wykonania usługi do otrzymania zapłaty. Elektroniczne protokoły serwisowe i automatyczne wystawianie faktur pozwolą Ci rozliczać klientów tak sprawnie, jak nigdy wcześniej. Serwisanci mogą wysłać do centrali niezbędne informacje rozliczeniowe od razu po zakończeniu wizyty serwisowej.

Wzrost efektywności pracy serwisantów

Wykorzystuj lepiej czas pracy swoich serwisantów. Zaplanuj im zadania w najbardziej efektywny sposób. Zapewnij narzędzie, dzięki któremu każdą wizytę przeprowadzą zgodnie z ustalonymi standardami jakości. Nie pozwól im tracić czasu na zbędne papierowe czynności administracyjne i nietrafione rozwiązania.

Poprawa wizerunku firmy

Zadbaj o to, by Twoja firma była postrzegana jako nowoczesna i zorientowana na nowe technologie. Praca z tabletami iPad oraz z najlepszym w swojej klasie oprogramowaniem do zarządzania serwisem iService – pomoże Ci w tym. Zdobądź uznanie wśród swoich klientów. Jesteśmy pewni, że w krótkim czasie przełoży się to na zysk.

Ulepszaj to, co wymaga poprawy

Podejmuj decyzje kierownicze na podstawie danych dostępnych w raportach. Sprawdź informacje o zleceniach, awariach, wykorzystanych częściach, czasie potrzebnym na wykonanie usługi, czy dojazd do klienta. Ta wiedza pozwoli Ci usprawniać usługi serwisowe, a także działać prewencyjnie.