NULL

Wdrożenia na piątkę z plusem.

Powiedz nam, czego potrzebujesz – a niezwłocznie się tym zajmiemy. Wdrożymy niezbędne rozwiązania. I zapewnimy wsparcie na każdym etapie prac.

Wdrożymy bezproblemowo iService
Wdrożymy bezproblemowo iService.

Wdrożenie iService przebiegnie sprawnie, dzięki naszym wypracowanym przez lata metodom. Przeprowadzimy analizę wymagań, przygotujemy projekt i będziemy konfigurować oprogramowanie aż do momentu spełnienia wszystkich Twoich oczekiwań. Dzięki licznym modyfikacjom i testom dobierzemy najlepsze rozwiązanie do specyfiki działania Twojej firmy.

Zatroszczymy się o Twoje potrzeby
Zatroszczymy się o Twoje potrzeby.

Jeśli procesy w Twojej firmie wymagają specyficznych, automatyzujących rozwiązań – z przyjemnością je dla Ciebie zaprojektujemy. Rozszerzymy standardowe funkcjonalności iService, a także zaprojektujemy interfejsy do systemów zewnętrznych. Jesteśmy elastyczni i dopasujemy technologie w taki sposób, który pozwoli Ci generować największe zyski. Czy jest coś, co już teraz możemy dla Ciebie zrobić?

Razem na każdym etapie wdrożenia
Razem na każdym etapie wdrożenia.

Nasi specjaliści będą do Twojej dyspozycji na każdym etapie wdrożenia. Wspólnie ustalimy cele i wymagania, którym iService musi sprostać. A gdy już stworzymy gotowe rozwiązanie, pomożemy Ci je uruchomić w Twoim serwisie. Bez obawy, nie zostawimy Cię samego bez pewności, że wszystko działa tak, jak powinno. Przeszkolimy Twoich pracowników i pokażemy wszystkie możliwości naszego oprogramowania. A w razie pytań lub problemów – pomoże Ci Twój dedykowany opiekun.

Szybko rozwiążemy każdy problem
Szybko rozwiążemy każdy problem.

Po wdrożeniu systemu nasza obsługa serwisowa jest stale do Twojej dyspozycji. Zapewnimy Ci pomoc techniczną oraz bieżące aktualizacje oprogramowania. Dzięki temu dostarczane przez nas systemy będą zawsze zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi i nowościami technologicznymi. Wszelkie problemy, zapytania i zapotrzebowania na nowe funkcje zgłaszasz dedykowanemu opiekunowi. To osoba, która jest z Tobą już od pierwszego etapu wdrożenia systemu, zna specyfikę Twojej firmy, więc szybko rozwiąże Twój problem.

Etapy wdrożenia oprogramowania.
1.
Analiza potrzeb

Analiza przedwdrożeniowa to ważny etap prac. Podczas spotkania pokażemy Ci wszystkie możliwości naszego Mobilnego Serwisanta. Poznamy Twoje biznesowe potrzeby i cele, które wyznaczą nam kierunek prac. Przeanalizujemy Twoją działalność, poznamy specyfikę branży, a następnie dopasujemy rozwiązania. Dzięki temu, usprawnimy Twój serwis w najlepszy z możliwych sposobów.

2.
Przygotowanie planu wdrożenia

Gdy już ustalimy konkretne cele i działania, stworzymy plan, w którym ustalimy wzajemny podział obowiązków. Przedstawimy Ci harmonogram prac, etapy wdrożenia, budżet oraz osoby odpowiedzialne za projekt, w tym dedykowanego opiekuna. Po uzyskaniu akceptacji – niezwłocznie przystąpimy do działania, by jak najszybciej uruchomić rozwiązanie w Twoim serwisie.

3.
Przystąpienie do prac

Na tym etapie naszym celem jest stworzenie prototypu rozwiązania. Tworzymy środowisko testowego i parametryzujemy system. Przeprowadzamy liczne modyfikacje i testy, potwierdzające skuteczność danych ustawień. Dzięki temu wybierzemy te konfiguracje, które najlepiej sprawdzą się w Twojej branży. Każde następne kroki mają na celu dostosowanie działania systemu do Twoich wymagań.

4.
Budowa docelowego systemu

Liczne modyfikacje i testy w środowisku testowym prowadzą do stworzenia ostatecznych konfiguracji. Na tym etapie rozwijamy kolejne funkcjonalności, pracujemy nad interfejsem, integracją z systemami zewnętrznymi i importem danych z innego oprogramowania. Gdy podejmiemy wspólnie decyzję, że wszystko działa tak, jak należy – przejdziemy do fazy ostatecznych testów.

5.
Uruchomienie systemu w Twojej firmie

Gdy rozwiązanie przejdzie wszystkie testy i wyeliminujemy ryzyko niechcianych błędów – możemy przejść do wdrożenia. Zaimportujemy dane, więc będziesz mógł kontynuować swoje usługi serwisowe z kompletnymi informacjami, potrzebnymi w codziennej pracy. Przeszkolimy Twoich pracowników i szybko staną się zaawansowanymi użytkownikami systemu.

6.
Opieka powdrożeniowa

Po wdrożeniu oprogramowania będziemy stale do Twojej dyspozycji. Gdyby pojawiły się problemy – Twój dedykowany opiekun zapewni Ci zdalne lub bezpośrednie wsparcie. To także jemu zgłaszasz wszelkie zapotrzebowania na nowe funkcjonalności lub moduły. W ramach opieki powdrożeniowej otrzymujesz bieżące aktualizacje – zawsze zgodne z obecnym stanem prawnym i nowościami technologicznymi.

Umów się na prezentację lub uzyskaj dostęp do wersji demonstracyjnej .
Umów się na prezentację lub uzyskaj dostęp do wersji demonstracyjnej .

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat oprogramowania iService? Zostaw kontakt, a niezwłocznie odezwiemy się. Porozmawiajmy o szczegółach dotyczących specyfiki i wymagań Twojego serwisu.

 

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

Rozumiem