(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-P43D2CX'); window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-HLPCRECSZD'); Program do serwisu maszyn rolniczych i budowlanych
NULL

Program do serwisu maszyn rolniczych i budowlanych.

Wykonuj usługi serwisowe sprawniej niż do tej pory. Zwiększ efektywność i obniż koszty prowadzenia serwisu.

Przekonaj się, co potrafi nasz Mobilny Serwisant .
Serwis maszyn rolniczych i budowlanych
Serwis maszyn rolniczych i budowlanych .

Zadbaj o nieustanną gotowość do pracy urządzeń swoich klientów. Regularne przeglądy techniczne pozwolą uniknąć awarii, która mogłaby zakłócić ciągłość pracy. Nie narażaj klientów na przestoje. Zadbaj także o bezpieczeństwo tych, którzy na co dzień obsługują te maszyny. Podejmuj regularnie działania, by urządzenia techniczne funkcjonowały w prawidłowy sposób. iService pomoże Ci na każdym etapie prac. Zautomatyzuje proces planowania, realizacji i rozliczenia usług serwisowych. Zainwestuj w system, który zwróci się w parę miesięcy i na stałe obniży koszty działania Twojego serwisu.

Najważniejsze funkcjonalności iService .
Optymalizacja tras

Planuj zadania serwisantów w najbardziej efektywny sposób. Algorytmy ułożą kolejność wykonywanych zleceń z uwzględnieniem takich ograniczeń, jak np. priorytet danego zlecenia, godziny dostępności klienta czy lokalizacja serwisanta.

Baza klientów i urządzeń

Uzyskaj wraz ze swoimi serwisantami stały dostęp do zawsze aktualnych informacji o klientach, ich urządzeniach i zleceniach serwisowych. Zapewnij swoim pracownikom odpowiednie przygotowanie do wizyty serwisowej, a przeprowadzą ją – ku zadowoleniu klienta – szybko i skutecznie.

Elektroniczne protokoły serwisowe

Udokumentuj wizytę serwisową – bez zbędnych papierowych formalności. Zarejestruj wykorzystane materiały, części i przebieg prac serwisowych. Załącz zdjęcia lub filmy, podpisz protokół na tablecie i prześlij go do centrali i do klienta.

Stany magazynowe

Kontroluj zużycie danych materiałów i części. Nie pozwól sobie na żadne braki w magazynie i rozwiązuj na bieżąco problemy swoich klientów. A w razie nagłych sytuacji, serwisanci mogą wymieniać także dane części między sobą, eliminując ryzyko przestoju.

Kody kreskowe

Jeśli na urządzeniach i częściach używanych w trakcie prac serwisowych są umieszczone kody kreskowe – możesz użyć kamery tableta jako czytnika kodów. Przyspieszy to proces wprowadzania do systemu informacji o wykorzystywanych częściach.

Rozliczenia i fakturowanie zleceń

Możesz rozliczyć zlecenie w biurze, gdy tylko serwisant zakończy prace w terenie i wyśle elektroniczny protokół serwisowy z niezbędnymi danymi. Automatyczne wystawianie faktur sprawi, że szybciej otrzymasz należności za wykonane usługi.

Raportowanie

Raportuj czas pracy swoich serwisantów, rodzaj przeprowadzanych prac, zużyte materiały. I przygotuj swój zespół oraz magazyn do kolejnych zleceń. Dokładna analiza raportów pozwoli Ci usprawnić działania i obniżyć koszty prowadzenia serwisu.

Stały monitoring prac

Kontroluj z centrali, jak Twoi serwisanci wykonują prace w terenie. Sprawdź miejsca zaplanowanych wizyt serwisowych oraz ich aktualne położenie. Masz stały wgląd w to, jakie realizują zlecenie i jaki jest status aktualnie wykonywanych prac.

Zestawy pytań kontrolnych

Listy pytań kontrolnych pozwolą Ci zdefiniować standardy realizowanych usług. W trakcie prac serwisowych nie pominiesz żadnej ważnej czynności. W ten sposób zapewnisz swoim klientom najwyższą jakość usług i będziesz spokojny, że wszystko zrobiłeś tak, jak powinieneś.

Rejestracja czasu pracy

Rejestruj i rozliczaj czas pracy serwisantów – godziny rozpoczęcia i zakończenia danego zlecenia, a także czas dojazdu. Oblicz rentowność usług serwisowych i efektywność pracowników wiedząc, ile czasu potrzeba na wykonanie konkretnych prac.

Historia serwisowanych urządzeń

Nie pozwól sobie na błędy i nietrafione decyzje w czasie wizyty serwisowej. Zapewnij serwisantom dostęp do pełnej historii wcześniejszych prac – wraz z informacją o wszystkich użytych częściach, narzędziach, a nawet rozliczeniach. Ta wiedza pozwoli podejmować lepsze decyzje.

Praca offline

Z iService nie musisz martwić się, że nagły brak zasięgu przerwie Twoją pracę. Mobilny serwisant pracuje w trybie online i offline. Po każdej utracie zasięgu synchronizuje dane, więc nie stracisz żadnych danych, na których Ci zależy.

Interaktywny planer

Zaplanuj wszystkie zlecenie w prosty sposób dzięki opcji ,,przeciągnij i upuść”. Mechanizm drag & drop umożliwi Ci szybkie przydzielenie danego zgłoszenia na dowolny termin. Wystarczy, że sprawdzisz plan serwisantów i przeciągniesz zadanie na wybraną datę i osobę.

Powiadomienia e-mail i SMS

O zaplanowanej wizycie serwisowej lub wprowadzonych zmianach w harmonogramie prac – poinformuj klienta w formie e-mail lub SMS. Dotrzymuj umownych terminów i bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami. Informuj o tym, co ważne.

Interaktywna mapa

Sprawdź w centrali lokalizacje swoich serwisantów oraz to, na jakim etapie realizacji prac się znajdują. Dostępna mapa pokaże Ci także miejsca zleceń, wszystkie lokalizacje klientów i ich urządzeń. W razie nagłego zlecenia – szybko przydzielisz odpowiedniego serwisanta.

Dokumentacja fotograficzna i filmowa

Zrób zdjęcie lub nagraj film i dołącz do elektronicznego protokołu serwisowego. Ułatwi to wykonywanie prac serwisowych w przyszłości, a w razie reklamacji będzie dowodem potwierdzającym prawidłowe wykonanie usług.

Dyktowanie notatek

W elektronicznym protokole serwisowym możesz zamieścić dłuższe opisy przeprowadzonych prac serwisowych. Nie musisz jednak tracić czasu na ich ręczne wprowadzanie. Zamiast tego skorzystaj z funkcji dyktowania głosowych notatek, dzięki której zamienisz mowę na tekst.

Integracja z ERP

Jeśli zintegrujesz iService z pozostałymi systemami ERP i CRM, które masz w firmie – otrzymasz kompleksowe rozwiązanie do zarządzania serwisem. Przenoś dane między systemami – bez tracenia czasu na ręczne wpisywanie i poprawę ewentualnych pomyłek.

Elektroniczne wnioski urlopowe

Zautomatyzuj zarządzanie nieobecnościami swoich pracowników. W iService cały proces złożenia wniosku o urlop i jego akceptacja to zaledwie kilka kliknięć w systemie – bez druków, wysyłania maili i telefonów. E-wnioski to korzystne rozwiązanie dla obu stron.

Rozliczenie delegacji

Mobilny serwisant iService umożliwia rozliczenie wyjazdów służbowych Twoich pracowników. Wprowadź niezbędne informacje rozliczeniowe, a system do minimum ograniczy pracę przy rozliczaniu Rozliczaj delegacje tak sprawnie, jak nigdy wcześniej.

Integracja z nawigacją

Gdy zgłoszenie serwisowe zostało już zarejestrowane, oprogramowanie wskaże drogę do klienta dzięki integracji z nawigacją. Twoi serwisanci pojawią się na miejscu wizyty na czas, co zadowoli klienta i nie opóźni kolejnych zaplanowanych prac serwisowych.

Najważniejsze korzyści .
Niższe koszty działania serwisu

Optymalizacja tras i algorytmy pozwolą Ci zmniejszyć liczbę przejechanych kilometrów. Tym samym, obniżysz koszty transportu, zredukujesz nadgodziny, zwiększysz efektywność serwisantów. Wykorzystuj lepiej czas pracy i obserwuj, jak zmieniają się koszty prowadzenia Twojego serwisu.

Wzrost przychodów ze sprzedaży

iService pomoże Ci w zaplanowaniu najlepszego harmonogramu prac, a potem w sprawnym ich wykonaniu. Dzięki temu, zrealizujesz więcej wizyt serwisowych i zwiększysz swoje przychody. Zdobądź uznanie wśród swoich klientów. Dobra opinia to krok do zdobywania kolejnych klientów, którzy zostaną z Tobą na dłużej.

Poprawa płynności finansowej

Z mobilnym serwisantem sprawniej rozliczysz usługi serwisowe i szybciej otrzymasz należności za przeprowadzone prace. Serwisanci mogą przesyłać do centrali elektroniczne protokoły serwisowe zaraz po zakończeniu prac w terenie. Dzięki temu jesteś na bieżąco ze stanami swoich rozliczeń z klientami.

Wzrost efektywności pracy serwisantów

Automatyzacja procesu serwisowego to gwarancja sprawnej obsługi klientów. Serwisanci otrzymują narzędzie, które pozwala im sprawnie zrealizować wszystkie przeglądy, montaże i awarie. Dzięki temu, są w stanie obsłużyć większą liczbę zleceń jednego dnia. Nie tracą czasu na papierowe formalności i nietrafione rozwiązania.

Poprawa wizerunku firmy

Buduj wizerunek firmy nowoczesnej, otwartej na innowacyjne technologie. Praca na tabletach i najlepszym w swojej klasie oprogramowaniem iService sprawią, że Twoi klienci docenią szybkość reakcji i skuteczność realizacji Twoich wizyt serwisowych.

Ulepszaj to, co wymaga poprawy

Podejmuj decyzje kierownicze na podstawie danych dostępnych w raportach. Sprawdź informacje o zleceniach, awariach, wykorzystanych częściach, czasie potrzebnym na wykonanie usługi, czy dojazd do klienta. Ta wiedza pozwoli Ci usprawniać usługi serwisowe, a także działać prewencyjnie.