NULL

Program do serwisu maszyn rolniczych i budowlanych.

Wykonuj usługi serwisowe sprawniej niż do tej pory. Zwiększ efektywność i obniż koszty prowadzenia serwisu.

Przekonaj się, co potrafi nasz Mobilny Serwisant .
Serwis maszyn rolniczych i budowlanych
Serwis maszyn rolniczych i budowlanych .

Zadbaj o nieustanną gotowość do pracy urządzeń swoich klientów. Regularne przeglądy techniczne pozwolą uniknąć awarii, która mogłaby zakłócić ciągłość pracy. Nie narażaj klientów na przestoje. Zadbaj także o bezpieczeństwo tych, którzy na co dzień obsługują te maszyny. Podejmuj regularnie działania, by urządzenia techniczne funkcjonowały w prawidłowy sposób. iService pomoże Ci na każdym etapie prac. Zautomatyzuje proces planowania, realizacji i rozliczenia usług serwisowych. Zainwestuj w system, który zwróci się w parę miesięcy i na stałe obniży koszty działania Twojego serwisu.

Najważniejsze funkcjonalności iService .
Optymalizacja tras

Planuj zadania serwisantów w najbardziej efektywny sposób. Algorytmy ułożą kolejność wykonywanych zleceń z uwzględnieniem takich ograniczeń, jak np. priorytet danego zlecenia, godziny dostępności klienta czy lokalizacja serwisanta.

Baza klientów i urządzeń

Uzyskaj wraz ze swoimi serwisantami stały dostęp do zawsze aktualnych informacji o klientach, ich urządzeniach i zleceniach serwisowych. Zapewnij swoim pracownikom odpowiednie przygotowanie do wizyty serwisowej, a przeprowadzą ją – ku zadowoleniu klienta – szybko i skutecznie.

Elektroniczne protokoły serwisowe

Udokumentuj wizytę serwisową – bez zbędnych papierowych formalności. Zarejestruj wykorzystane materiały, części i przebieg prac serwisowych. Załącz zdjęcia lub filmy, podpisz protokół na tablecie i prześlij go do centrali i do klienta.

Stany magazynowe

Kontroluj zużycie danych materiałów i części. Nie pozwól sobie na żadne braki w magazynie i rozwiązuj na bieżąco problemy swoich klientów. A w razie nagłych sytuacji, serwisanci mogą wymieniać także dane części między sobą, eliminując ryzyko przestoju.

Kody kreskowe

Jeśli na urządzeniach i częściach używanych w trakcie prac serwisowych są umieszczone kody kreskowe – możesz użyć kamery tableta jako czytnika kodów. Przyspieszy to proces wprowadzania do systemu informacji o wykorzystywanych częściach.

Rozliczenia i fakturowanie zleceń

Możesz rozliczyć zlecenie w biurze, gdy tylko serwisant zakończy prace w terenie i wyśle elektroniczny protokół serwisowy z niezbędnymi danymi. Automatyczne wystawianie faktur sprawi, że szybciej otrzymasz należności za wykonane usługi.

Raportowanie

Raportuj czas pracy swoich serwisantów, rodzaj przeprowadzanych prac, zużyte materiały. I przygotuj swój zespół oraz magazyn do kolejnych zleceń. Dokładna analiza raportów pozwoli Ci usprawnić działania i obniżyć koszty prowadzenia serwisu.

Stały monitoring prac

Kontroluj z centrali, jak Twoi serwisanci wykonują prace w terenie. Sprawdź miejsca zaplanowanych wizyt serwisowych oraz ich aktualne położenie. Masz stały wgląd w to, jakie realizują zlecenie i jaki jest status aktualnie wykonywanych prac.

Zestawy pytań kontrolnych

Listy pytań kontrolnych pozwolą Ci zdefiniować standardy realizowanych usług. W trakcie prac serwisowych nie pominiesz żadnej ważnej czynności. W ten sposób zapewnisz swoim klientom najwyższą jakość usług i będziesz spokojny, że wszystko zrobiłeś tak, jak powinieneś.

Rejestracja czasu pracy

Rejestruj i rozliczaj czas pracy serwisantów – godziny rozpoczęcia i zakończenia danego zlecenia, a także czas dojazdu. Oblicz rentowność usług serwisowych i efektywność pracowników wiedząc, ile czasu potrzeba na wykonanie konkretnych prac.

Historia serwisowanych urządzeń

Nie pozwól sobie na błędy i nietrafione decyzje w czasie wizyty serwisowej. Zapewnij serwisantom dostęp do pełnej historii wcześniejszych prac – wraz z informacją o wszystkich użytych częściach, narzędziach, a nawet rozliczeniach. Ta wiedza pozwoli podejmować lepsze decyzje.

Praca offline

Z iService nie musisz martwić się, że nagły brak zasięgu przerwie Twoją pracę. Mobilny serwisant pracuje w trybie online i offline. Po każdej utracie zasięgu synchronizuje dane, więc nie stracisz żadnych danych, na których Ci zależy.

Interaktywny planer

Zaplanuj wszystkie zlecenie w prosty sposób dzięki opcji ,,przeciągnij i upuść”. Mechanizm drag & drop umożliwi Ci szybkie przydzielenie danego zgłoszenia na dowolny termin. Wystarczy, że sprawdzisz plan serwisantów i przeciągniesz zadanie na wybraną datę i osobę.

Powiadomienia e-mail i SMS

O zaplanowanej wizycie serwisowej lub wprowadzonych zmianach w harmonogramie prac – poinformuj klienta w formie e-mail lub SMS. Dotrzymuj umownych terminów i bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami. Informuj o tym, co ważne.

Interaktywna mapa

Sprawdź w centrali lokalizacje swoich serwisantów oraz to, na jakim etapie realizacji prac się znajdują. Dostępna mapa pokaże Ci także miejsca zleceń, wszystkie lokalizacje klientów i ich urządzeń. W razie nagłego zlecenia – szybko przydzielisz odpowiedniego serwisanta.

Dokumentacja fotograficzna i filmowa

Zrób zdjęcie lub nagraj film i dołącz do elektronicznego protokołu serwisowego. Ułatwi to wykonywanie prac serwisowych w przyszłości, a w razie reklamacji będzie dowodem potwierdzającym prawidłowe wykonanie usług.

Dyktowanie notatek

W elektronicznym protokole serwisowym możesz zamieścić dłuższe opisy przeprowadzonych prac serwisowych. Nie musisz jednak tracić czasu na ich ręczne wprowadzanie. Zamiast tego skorzystaj z funkcji dyktowania głosowych notatek, dzięki której zamienisz mowę na tekst.

Integracja z ERP

Jeśli zintegrujesz iService z pozostałymi systemami ERP i CRM, które masz w firmie – otrzymasz kompleksowe rozwiązanie do zarządzania serwisem. Przenoś dane między systemami – bez tracenia czasu na ręczne wpisywanie i poprawę ewentualnych pomyłek.

Elektroniczne wnioski urlopowe

Zautomatyzuj zarządzanie nieobecnościami swoich pracowników. W iService cały proces złożenia wniosku o urlop i jego akceptacja to zaledwie kilka kliknięć w systemie – bez druków, wysyłania maili i telefonów. E-wnioski to korzystne rozwiązanie dla obu stron.

Rozliczenie delegacji

Mobilny serwisant iService umożliwia rozliczenie wyjazdów służbowych Twoich pracowników. Wprowadź niezbędne informacje rozliczeniowe, a system do minimum ograniczy pracę przy rozliczaniu Rozliczaj delegacje tak sprawnie, jak nigdy wcześniej.

Integracja z nawigacją

Gdy zgłoszenie serwisowe zostało już zarejestrowane, oprogramowanie wskaże drogę do klienta dzięki integracji z nawigacją. Twoi serwisanci pojawią się na miejscu wizyty na czas, co zadowoli klienta i nie opóźni kolejnych zaplanowanych prac serwisowych.

Najważniejsze korzyści .
Niższe koszty działania serwisu

Optymalizacja tras i algorytmy pozwolą Ci zmniejszyć liczbę przejechanych kilometrów. Tym samym, obniżysz koszty transportu, zredukujesz nadgodziny, zwiększysz efektywność serwisantów. Wykorzystuj lepiej czas pracy i obserwuj, jak zmieniają się koszty prowadzenia Twojego serwisu.

Wzrost przychodów ze sprzedaży

iService pomoże Ci w zaplanowaniu najlepszego harmonogramu prac, a potem w sprawnym ich wykonaniu. Dzięki temu, zrealizujesz więcej wizyt serwisowych i zwiększysz swoje przychody. Zdobądź uznanie wśród swoich klientów. Dobra opinia to krok do zdobywania kolejnych klientów, którzy zostaną z Tobą na dłużej.

Poprawa płynności finansowej

Z mobilnym serwisantem sprawniej rozliczysz usługi serwisowe i szybciej otrzymasz należności za przeprowadzone prace. Serwisanci mogą przesyłać do centrali elektroniczne protokoły serwisowe zaraz po zakończeniu prac w terenie. Dzięki temu jesteś na bieżąco ze stanami swoich rozliczeń z klientami.

Wzrost efektywności pracy serwisantów

Automatyzacja procesu serwisowego to gwarancja sprawnej obsługi klientów. Serwisanci otrzymują narzędzie, które pozwala im sprawnie zrealizować wszystkie przeglądy, montaże i awarie. Dzięki temu, są w stanie obsłużyć większą liczbę zleceń jednego dnia. Nie tracą czasu na papierowe formalności i nietrafione rozwiązania.

Poprawa wizerunku firmy

Buduj wizerunek firmy nowoczesnej, otwartej na innowacyjne technologie. Praca na tabletach i najlepszym w swojej klasie oprogramowaniem iService sprawią, że Twoi klienci docenią szybkość reakcji i skuteczność realizacji Twoich wizyt serwisowych.

Ulepszaj to, co wymaga poprawy

Podejmuj decyzje kierownicze na podstawie danych dostępnych w raportach. Sprawdź informacje o zleceniach, awariach, wykorzystanych częściach, czasie potrzebnym na wykonanie usługi, czy dojazd do klienta. Ta wiedza pozwoli Ci usprawniać usługi serwisowe, a także działać prewencyjnie.

Pliki Cookie

W tej witrynie stosujemy pliki cookie do gromadzenia informacji o tym, w jaki sposób osoby odwiedzające korzystają z naszej witryny internetowej. Dzięki tym informacjom na bieżąco ulepszamy działanie witryny oraz zapewniamy użytkownikom optymalne warunki korzystania z serwisu i oferty. Klikając Akceptuj wszystkie, wyrażają Państwo zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby zarządzać wykorzystywanymi przez nas plikami cookie, prosimy kliknąć Ustawienia.

Poniższy panel umożliwia dostosowanie preferencji dotyczących zgody na korzystanie z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób te moduły śledzące nam pomagają i jak działają, zapoznaj się z polityką cookies. Możesz przejrzeć i zmienić swoje wybory w dowolnym momencie.