Program do serwisu urządzeń gastronomicznych.
System dla Ciebie i Twoich serwisantów. Zarządzaj skutecznie pracami w terenie – i obsługuj większą liczbę zleceń.
Dzisiejsze urządzenia gastronomiczne to w wielu przypadkach skomplikowane i drogie maszyny. A zapewnienie ciągłości i bezpieczeństwa ich użytkowania wymaga regularnych wizyt serwisowych. Zapewnij swoim klientom bezpieczną pracę na urządzeniach, które spełniają warunki techniczne dozoru technicznego. Każda wizyta przebiega sprawnie, ponieważ Twoi serwisanci mają wgląd do historii serwisowania danego ekspresu do kawy, nalewaka do piwa czy pieca. Zaplanuj, zrealizuj i rozlicz swoje usługi – tak sprawnie, jak nigdy wcześniej. iService to inwestycja, która na stałe obniży koszty serwisowania urządzeń gastronomicznych.
Dobry plan to podstawa. iService pozwoli Ci zaplanować taką kolejność zleceń, która obniży koszty prowadzenia Twojego serwisu. Algorytmy uwzględnią takie ograniczenia, jak warunki na drodze, czy odległość i wskażą zawsze najlepszą z tras.
Zapewnij sobie i swoim serwisantom nieprzerwany dostęp do zawsze aktualnych informacji o klientach i przeprowadzanych u nich pracach. Dzięki takiej wiedzy Twoi pracownicy szybciej zrealizują wizytę serwisową, a klienci z pewnością to docenią.
Sprawdzaj na bieżąco dostępność części i materiałów w magazynie i wyeliminuj ryzyko niechcianego przestoju. Gdy zauważysz braki potrzebnych części – złóż zamówienie do centrali, by uzyskać szybką dostawę i zapewnić klientowi jak najszybszą naprawę.
Kamera tabletu działa jak czytnik kodów kreskowych. W związku z tym możesz za jej pomocą wprowadzić do systemu wykorzystane w czasie prac urządzenia i części – jeśli posiadają kody kreskowe. Pożegnaj ręczne wpisywanie danych i powstałe przy tym błędy.
Dokumentuj na tablecie swoje usługi serwisowe. Rejestruj wykonane prace, wykorzystane materiały i częścioraz czas realizacji zlecenia. Dołącz dowolne zdjęcia lub film. Złóż podpis, a następnie prześlij elektroniczny protokół do centrali i klienta – bez konieczności osobistej wizyty w biurze.
Rozlicz zlecenie w biurze – i to zaraz po zakończeniu prac w terenie. Zrób to na podstawie przesłanego przez serwisanta elektronicznego protokołu serwisowego. Wystawiaj automatycznie faktury i dokumenty magazynowe. Usprawnij proces obiegu dokumentów.
Dzięki dostępnym raportom wiesz wszystko na temat przepracowanych godzin, rodzaju zrealizowanych zleceń, a także użytych części. Analizuj czas pracy i zadania swoich serwisantów. Podejmuj prewencyjne działania i usprawnij funkcjonowanie serwisu.
Jako kierownik serwisu możesz kontrolować czas pracy swoich pracowników w terenie. Będąc w centrali, masz stały dostęp do informacji o aktualnym położeniu serwisantów, realizowanym zleceniu i statusie wykonywanych prac.
Lista pytań kontrolnych poprowadzi każdego serwisanta w trakcie wykonywania prac serwisowych. Dzięki temu nie zapomni o wymaganej czynności dla danego urządzenia. Twórz standardy realizacji zadań i zadbaj o ciągłą sprawność maszyn klienta.
Możesz rejestrować i rozliczać czas pracy swoich serwisantów. Sprawdź, kiedy rozpoczynają i kończą dane zlecenie, a także ile zajmuje im dojazd do klientów. Uzyskaj informację, ile potrzebują czasu na wykonanie danych prac serwisowych.
Serwisant po przyjeździe na miejsce wizyty serwisowe ma komplet informacji o wcześniejszych pracach. Wie, co i kiedy zostało wykonane oraz jakich materiałów użyto w czasie przeglądu lub naprawy. Usprawnia to przebieg wizyty i pomaga podejmować lepsze decyzje.
Możliwość pracy w trybie offline to gwarancja nieprzerwanej pracy serwisantów – niezależnie od zasięgu. Zmiana trybu pracy nie powoduje utraty żadnych ważnych danych. Po odzyskaniu dostępu do Internetu – dane zostaną zsynchronizowane.
Przydzielaj zgłoszenia serwisowe w wygodny sposób z mechanizmem drag&drop (,,przeciągnij i upuść”). Interaktywny planer pokaże Ci dostępność serwisantów w terenie, więc zmiany w kolejności prac możesz wprowadzać w dowolnym momencie.
Gdy ustalisz termin wizyty serwisowej lub zmienisz jej datę – wyślij klientowi automatycznie wiadomość w formie e-mail lub SMS. Informuj na bieżąco o tym, co ważne. Wywiązuj się z terminów, a klienci z pewnością docenią to, że mają z Tobą stały kontakt.
Gdy przekażesz z centrali zadania serwisantom – mogą ruszyć do pracy zaraz po ich otrzymaniu na tablety. Wszystkie zlecenia, lokalizacje klientów i aktualne lokalizacje serwisantów dostępne są na mapie. Dzięki temu w nagłych przypadkach możesz podejmować szybkie decyzje.
W elektronicznym protokole serwisowym możesz umieścić zdjęcia lub filmy z miejsca wykonanych prac serwisowych. Dzięki temu, kolejni serwisanci wykonają sprawniej usługi. To także Twoje zabezpieczenie na wypadek reklamacji.
Dostępna funkcja dyktowania głosowych notatek pozwoli Ci zamienić to, co mówisz w tekst. W ten sposób w łatwy i szybki sposób sporządzisz dłuższy opis wszelkich prac serwisowych u danego klienta – i zaoszczędzisz przy tym mnóstwo czasu. Proste i wygodne rozwiązanie.
Mobilnego serwisanta możesz zintegrować z systemami ERP i CRM, które funkcjonują w Twojej firmie. Dzięki temu raz wprowadzasz dane, a potem korzystasz z nich w czasie różnych operacji. Zapomnij o wielokrotnym wpisywaniu tych samych danych.
Zautomatyzuj proces zarządzania wnioskami o urlop serwisantów. Twoi pracownicy za pośrednictwem mobilnego serwisanta mogą składać e-wnioski urlopowe. A Ty możesz je odrzucić lub zaakceptować. To wygodne rozwiązanie dla każdej ze stron.
Oprogramowanie iService umożliwi Ci rozliczenie wyjazdów służbowych Twoich serwisantów. Łatwa ścieżka akceptacji i komplet informacji to pewności, że rozliczysz delegacje w poprawny sposób. Wprowadź niezbędne informacje rozliczeniowe i sprawdź, jakie to proste.
Mobilny serwisant iService wskaże Twoim serwisantom drogę do danego klienta, ponieważ jest zintegrowany z nawigacją. Dzięki temu Twoi pracownicy bez problemów trafią do celu, a klienci docenią, że prace serwisowe są wykonywane terminowo.
Algorytmy przypiszą serwisantów do danych zleceń. Zredukują czas podróży między jednym punktem a drugim. Tym samym, obniżasz koszty transportu, eliminujesz nadgodziny i skracasz proces planowania. W czasie optymalizacji system uwzględnia wiele zmiennych – co przekłada się na Twoje oszczędności.
Oprogramowanie iService sprawi, że szybciej obsłużysz wszystkie zlecenia serwisowe. Optymalny grafik i sprawna realizacja zadań z mobilnym serwisantem umożliwią wykonanie większej liczby zleceń każdego dnia. Dbając o jakość – dbasz o klientów. A to krok do pozyskania kolejnych.
Skróć czas pomiędzy wykonaniem usługi serwisowej, a otrzymaniem zapłaty. Wystawiaj automatycznie faktury na podstawie informacji zawartych w elektronicznym protokole serwisowym. Serwisant może go wysłać do centrali, gdy tylko zamknie zlecenie w terenie. Dzięki temu, jesteś na bieżąco z rozliczeniami.
Zautomatyzuj etapy procesu serwisowego i podnieś jakość świadczonych usług. Zadbaj o optymalny harmonogram prac serwisantów. Zapewnij im wsparcie w realizacji zadań. Dzięki temu, będą w stanie wykonać więcej zgłoszeń.
Buduj wizerunek swojego serwisu jako nowoczesnego i otwartego na innowacyjne technologie. Rozwiązania takie, jak tablet iPad oraz najlepsze w swojej klasie oprogramowanie iService pozwolą Ci zaspokoić potrzeby klientów. A dzięki dobrej opinii zdobędziesz kolejnych.
Korzystaj z raportów i wiedzy o tym, jak przeprowadzone są prace serwisowe. Sprawdź efektywność serwisantów, czas wykonywania usługi, najczęstsze naprawy i wykorzystywane części. Przygotuj na tej podstawie serwis i pracowników do kolejnych prac.