NULL
Program do serwisu pieców i maszyn dla piekarni i cukierni .

Przekonaj się, co potrafi nasz Mobilny Serwisant .

Serwis: piece i maszyny dla piekarni i cukierni
Serwis: piece i maszyny dla piekarni i cukierni .

Zadbaj o nieustanną gotowość do pracy urządzeń swoich klientów i bezpieczeństwo ich użytkowania. Każda maszyna jest inna i potrzebuje indywidualnie dobranych rozwiązań. Nie musisz wszystkiego pamiętać. Wszystkie niezbędne informacje masz zawsze pod ręką na tablecie. Zadbaj o prawidłową konserwację pieca, dobór odpowiednich części do linii do chleba i bułek, a także odpowiednich urządzeń mycia i dezynfekcji poszczególnych urządzeń. iService to gwarancja, że Twoje urządzenia bez problemu przejdą każdą kontrolę techniczną. A pracujący na nich ludzi, będą pracować bez obaw o swoje bezpieczeństwo.

Najważniejsze funkcjonalności iService .

Optymalizacja tras

Chcesz ułożyć najlepszą z możliwych tras? Pozwól, że algorytmy iService zrobią to za Ciebie. Uwzględnią harmonogram realizacji zleceń, natężenie ruchu na danych typach dróg czy godziny otwarcia punktów. Obniż koszty transportu i pracy.

Baza klientów i urządzeń

Przygotuj swoich serwisantów do wizyty serwisowej. Zapewnij im komplet informacji o klientach, przypisanych im urządzeniach, a także poprzednich przeglądach lub naprawach. Dzięki temu szybciej wykonają swoje obowiązki i dobiorą lepsze rozwiązania.

Stany magazynowe

W mobilnym serwisancie iService masz stały dostęp do informacji o dostępności danych części w magazynie. Kontroluj i uzupełniaj braki, by Twoi serwisanci mieli zawsze to, czego potrzebuje klient. Dzięki temu eliminujesz ryzyko niechcianego przestoju.

Kody kreskowe

Jeśli korzystasz z kodów kreskowych na urządzeniach lub częściach, to wiedz, że kamera tabletu całkiem dobrze funkcjonuje jako czytnik kodów kreskowych. Usprawnij wprowadzanie danych odnośnie wykorzystywanych części i uniknij pomyłek przy ręcznym wybieraniu kodów.

Elektroniczne protokoły serwisowe

Wprowadź niezbędne informacje o przeprowadzonym zleceniu, a następnie wyślij do centrali lub klienta. Uwzględnij zakres prac, wykorzystane materiały, dołącz dowolne zdjęcia. E-dokumenty usprawnią rozliczenie prac i ułatwią pracę kolejnym serwisantom.

Rozliczenia i fakturowanie zleceń

Wprowadź niezbędne informacje o przeprowadzonym zleceniu, a następnie wyślij je do centrali i Uwzględnij zakres prac, wykorzystane materiały, dołącz niezbędne zdjęcia. E-dokumenty usprawnią rozliczenie prac i ułatwią pracę kolejnym serwisantom.

Raportowanie

Dostępne raporty wskażą Ci informacje o przepracowanych godzinach, zleceniach, wykorzystanych materiałach czy najczęstszych awariach. Dzięki temu wiesz, ile czasu zajmuje realizacja usługi i jak zaopatrzyć magazyn. Zapewnij klientom zawsze sprawne urządzenia.

Stały monitoring prac

Śledź z centrali postępy w realizacji prac wszystkich usług serwisowych. Gdy wiesz kto, gdzie i nad czym pracuje – możesz lepiej zarządzać zleceniami. Interaktywna mapa wskaże Ci aktualną pozycję serwisantów, dzięki czemu możesz przypisać im nagłe zlecenie.

Zestawy pytań kontrolnych

Zdefiniuj listę pytań kontrolnych, która poprowadzi Twoich serwisantów w trakcie realizacji usług serwisowych. Zamieść w niej niezbędne do wykonania czynności i uzyskaj pewność, że każda wizyta zostanie wykonana na najwyższym poziomie. To gwarancja jakości Twoich usług.

Rejestracja czasu pracy

Miej pod kontrolą czas pracy swoich serwisantów. Sprawdź, ile zleceń wykonują, ile czasu potrzebują na wykonanie danej czynności oraz na dojazd do klienta. Analizuj na tej podstawie wydajność swoich pracowników terenowych, a także opłacalność realizowanych

Historia serwisowanych urządzeń

Twoi serwisanci mają stały dostęp do historii danego urządzenia. Dzięki temu wiedzą wszystko o poprzednich awariach i wymienianych częściach. Skraca to czas potrzebny na analizowanie i wybór trafnego rozwiązania, a także eliminuje ryzyko błędu.

Praca offline

Z iService możesz pracować w trybie offline i online. Nagły brak dostępu do Internetu nie przerwie realizacji Twoich obowiązków. Po odzyskaniu zasięgu, system zaktualizuje wszystkie informacje. W związku z tym, nie stracisz danych, na których Ci zależy.

Interaktywny planer

Z planerem z funkcją ,,przeciągnij i upuść” w łatwy sposób zaplanujesz zgłoszenia serwisowe. W każdej chwili możesz wpisać do grafiku kolejne zadanie. Sprawdź dostępność serwisanta oraz jego lokalizacje, a następnie przydziel zadanie za pomocą mechanimu ,,drag & drop”.

Powiadomienia e-mail i SMS

W przypadku ustalenia terminu wizyty serwisowej lub zmiany jej terminu– automatycznie poinformuj klienta w formie e-mail lub SMS. Wymieniaj stale informacje ze swoimi klientami i dotrzymuj terminów, które Cię obowiązują. Klienci na pewno docenią stały kontakt z serwisem.

Interaktywna mapa

Przekaż zgłoszenia serwisowe swoim pracownikom, a następnie śledź na bieżąco postępy w realizacji danych usług. Interaktywna mapa wskaże Ci wszystkie zlecenia, lokalizacje klientów, serwisowane urządzenia, a także położenie serwisantów.

Dokumentacja fotograficzna i filmowa

Do elektronicznego protokołu serwisowego dołącz dowolne zdjęcia lub film. W razie reklamacji będzie to Twoje potwierdzenie jakości i prawidłowości wykonania usług serwisowych.

Dyktowanie notatek

Dołącz do elektronicznego protokołu serwisowego rozbudowane opisy przebiegu prac serwisowych. Skorzystaj z dostępnej na tablecie funkcji dyktowania głosowych notatek, która ułatwi Ci zadanie i zamieni to, co mówisz, w tekst. Proste i wygodne rozwiązanie.

Integracja z ERP

Mobilny serwisant iService może bez problemów współpracować z systemami ERP i CRM, które posiadasz w firmie. Otrzymaj kompleksowe rozwiązanie i korzystaj z danych w czasie przetwarzania poszczególnych operacji – bez konieczności ich wielokrotnego wpisywania.

Elektroniczne wnioski urlopowe

Usprawnij proces zarządzania urlopami. Twoi pracownicy mogą składać elektroniczne wnioski urlopowe, a Ty możesz je rozpatrywać w dowolnym momencie. Wszystko za pośrednictwem iService – bez zbędnych formalności, telefonów i maili.

Rozliczenie delegacji

Wystawiaj polecenie wyjazdu służbowego i rozliczaj wszelkie delegacje swoich pracowników za pośrednictwem iService. Mobilny serwisant to wygodne narzędzie, które pozwoli Ci zrobić to w bezproblemowy sposób. Wystarczy, że wprowadzisz niezbędne dane.

Integracja z nawigacją

Oprogramowanie jest zintegrowane z nawigacją. Gdy tylko zgłoszenie serwisowe zostanie zarejestrowane, system na podstawie dostępnych danych, wskaże trasę do danego klienta. Dzięki temu, Twoi serwisanci będą zawsze na czas, a klienci to docenią.

Najważniejsze korzyści .

Niższe koszty działania serwisu

iService to gwarancja mniej przejechanych kilometrów, redukcji nadgodzin i lepszego wykorzystania czasu pracy Twoich serwisantów. Optymalizacja tras zautomatyzuje proces planowania zleceń serwisowych. Algorytmy wskażą taką kolejność zleceń, która zapewni Ci największe oszczędności.

Wzrost przychodów ze sprzedaży

Jeśli sprawniej wykonujesz swoje prace serwisowe – możesz ich zaplanować więcej. Z iService przeprowadzisz wizytę serwisową nie tylko szybko, ale i skutecznie. Jakość wykonania jest bardzo ważna, a klienci z pewnością to zauważą. Zdobywaj nowych zadowolonych klientów – dzięki dobrym opiniom – i powiększaj zyski.

Poprawa płynności finansowej

Z mobilnym serwisantem droga od wykonania usługi do otrzymania za nią należności jest znacznie krótsza. Serwisant przesyła elektroniczny protokół serwisowy do biura zaraz po zakończeniu usługi w terenie. Dzięki temu, na podstawie informacji rozliczeniowej możesz automatycznie wystawić fakturę i inne dokumenty.

Wzrost efektywności pracy serwisantów

Zautomatyzuj każdy z etapów procesu serwisowego. Zapewnij serwisantom wsparcie w wyborze rozwiązań, udokumentowaniu prac, czy zamówieniu niezbędnych części. Dzięki temu, ta sama liczba serwisantów obsłuży więcej zleceń.

Poprawa wizerunku firmy

Zadbaj o to, by Twoja firma miała wizerunek nowoczesnej oraz otwartej na innowacyjne rozwiązania i technologie. Zapewni Ci to praca na tabletach iPad oraz na najlepszym w swojej klasie oprogramowaniu do zarządzania serwisem iService. Wykonuj prace na najwyższym poziomie i zdobądź uznanie swoich klientów.

Ulepszaj to, co wymaga poprawy

Podejmuj decyzje kierownicze i działania prewencyjne w oparciu o dostępne raporty. Uzyskaj informacje o wizytach serwisowych, najczęstszych naprawach i wykorzystanych materiałach. Sprawdź, jak pracują Twoi serwisanci – ile zajmuje im dana czynności lub dojazd do klienta. Analizuj i zmień to, co wymaga poprawy.