NULL

Program do serwisu ploterów i maszyn drukarskich.

iService – stworzony z myślą o potrzebach Twojej firmy. I zaprojektowany z myślą o użytkownikach.

Przekonaj się, co potrafi nasz Mobilny Serwisant .
Serwis: plotery i maszyny drukarskie
Serwis: plotery i maszyny drukarskie .

Zadbaj o nieustanną gotowość do pracy urządzeń swoich klientów. Dzięki regularnym przeglądom technicznym wykryjesz usterki i zapobiegniesz poważniejszym awariom. Wszelkie prace wykonasz zgodnie z dokumentacją techniczną, którą z iService masz zawsze pod ręką. Skraca to czas i poprawia efektywność realizacji danej usługi. A klient? Nie jest narażony na straty finansowe związane z wyłączeniem danej maszyny z użytku. Sprawna maszyna, to również maszyna bezpieczna dla obsługujących ją pracowników. iService pozwoli Ci zapewnić usługi na wyższym poziomie i zgodnie z wymaganiami Urzędu Dozoru Technicznego.

Najważniejsze funkcjonalności iService .
Optymalizacja tras

Ogranicz koszty prowadzenia serwisu, planując zadania w najbardziej optymalny sposób. Algorytmy pozwolą Ci ułożyć plan pracy serwisantów z uwzględnieniem wszelkich ograniczeń, np. godziny otwarcia punktów, lokalizacja klientów czy utrudnienia na drodze.

Baza klientów i urządzeń

Uzyskaj wraz ze swoimi pracownikami stały dostęp do informacji o klientach, ich urządzeniach i zleceniach serwisowych. Odpowiednie przygotowanie do realizacji wizyty serwisowej pozwoli przeprowadzić ją – ku zadowoleniu klienta – sprawnie i skutecznie.

Stany magazynowe

Sprawdzaj na bieżąco dostępność danych części i materiałów w magazynie. Mając pod kontrolą stany magazynowe, unikniesz niechcianego przestoju. W razie braków – złóż zamówienie do centrali. Zagwarantuj swoim klientom zawsze sprawnie działające maszyny.

Kody kreskowe

Użyj kamery tabletu jako czytnika kodów kreskowych. Jeśli na materiałach lub częściach znajdują się kody kreskowe, możesz je wprowadzić do systemu – bez konieczności ręcznego uzupełniania informacji. Zaoszczędzisz przy tym czas i unikniesz pomyłki.

Elektroniczne protokoły serwisowe

Przeprowadzaj wizyty serwisowe bez zbędnej papierowej dokumentacji. Zarejestruj wszystkie aspekty dotyczące zlecenie w elektronicznym protokole serwisowym. Zamieść informacje o zużytych materiałach lub częściach, załącz zdjęcia, a następnie wyślij do centrali i klienta.

Rozliczenia i fakturowanie zleceń

Rozlicz zlecenie w centrali na podstawie elektronicznego protokołu serwisowego od razu po zakończeniu pracy przez serwisanta. Wystaw automatycznie fakturę i dokumenty magazynowe. Elektroniczny obieg dokumentów sprawi, że szybciej otrzymasz zapłatę za wykonane prace.

Raportowanie

Raporty pozwolą Ci sprawdzić, jakie usterki występują najczęściej oraz jakie najczęściej zużywasz części. Dzięki temu Twój serwis zapewni klientom zawsze sprawne urządzenia. Kontroluj także efektywność swojego zespołu – godziny pracy i czas wykonywania danego zlecenia.

Stały monitoring prac

Z centrali masz pełną kontrolę nad tym, jak pracują Twoi pracownicy w terenie. Sprawdzaj na bieżąco, jakie zlecenia realizują i jaki jest status wykonywanych zadań. Uzyskaj informacje o miejscu zaplanowanego zlecenia i aktualnym położeniu serwisantów.

Zestawy pytań kontrolnych

Dzięki listom pytań kontrolnych zdefiniujesz standardy realizacji poszczególnych usług serwisowych. Miej pewność, że podczas wykonywania prac zrobiłeś wszystko tak, jak należy. Zagwarantuj swoim klientom najwyższą jakość usług.

Rejestracja czasu pracy

Rejestruj i rozliczaj czas pracy swoich pracowników w terenie. Sprawdź, kiedy rozpoczynają zlecenie i ile czasu potrzebują na przeprowadzenie danej usługi serwisowej. Uzyskaj informacje o ich efektywności i wyciągnij wnioski, by usprawniać działanie swojego serwisu

Historia serwisowanych urządzeń

Nie pozwól sobie na błędy i nietrafione decyzje w czasie wizyty serwisowej. Zapewnij serwisantom dostęp do pełnej historii wcześniejszych prac – wraz z informacją o wszystkich użytych częściach, narzędziach, a nawet rozliczeniach. Ta wiedza pozwoli podejmować lepsze decyzje.

Praca offline

Pracuj z oprogramowaniem iService nawet w trybie offline. Co ważne, po każdej zmianie trybu pracy wszystkie dane będą zsynchronizowane. Nie stracisz żadnych ważnych informacji, które wprowadziłeś w czasie, gdy tablet był poza zasięgiem sieci.

Interaktywny planer

W kalendarzu znajdziesz informacje o zleceniach i przypisanych do nich serwisantach. Planuj prace serwisowe w wygodny sposób za pomocą mechanizmu drag & drop, czyli przeciągnij i upuść. To wygodne rozwiązanie, z którym możesz szybko reagować na pilne zgłoszenia.

Powiadomienia e-mail i SMS

O zaplanowanym terminie i ewentualnych zmianach wizyty serwisowej możesz automatycznie poinformować klienta w formie e-maila lub SMS. Bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami i miej pewność, że wywiążesz się z umownych czasów reakcji.

Interaktywna mapa

Dostępna mapa wskaże Ci zawsze aktualne położenie serwisantów, lokalizacje klientów, a także jaki jest status realizowanych Gdyby pojawiło się nagłe zlecenie – sprawdź, który z serwisantów może pojawić się najwcześniej u klienta.

Dokumentacja fotograficzna i filmowa

Dołącz zdjęcia lub filmy do elektronicznego protokołu serwisowego. Usprawni to przeprowadzanie wizyt serwisowych w przyszłości, a w razie reklamacji – masz dowód, że prawidłowo wykonałeś wszystkie prace.

Dyktowanie notatek

W elektronicznym protokole serwisowym możesz zamieszczać rozbudowane opisy wykonanych prac serwisowych. Nie musisz jednak ręcznie wprowadzać tekstu. Zamiast tego skorzystaj z dostępnej funkcji dyktowania głosowych notatek i zamień je na tekst.

Integracja z ERP

Jeśli zintegrujesz iService z systemami ERP i CRM, które masz w firmie – otrzymasz kompleksowe rozwiązanie do zarządzania serwisem. Przenoś dane między systemami – bez tracenia czasu na ręczne wpisywanie i poprawę ewentualnych pomyłek.

Elektroniczne wnioski urlopowe

Zarządzaj sprawnie nieobecnościami pracowników dzięki automatyzacji. Za pośrednictwem iService Twoi serwisanci mogą składać elektroniczne wnioski urlopowe. Z kolei Ty możesz je akceptować lub odrzucać. Proste i wygodne.

Rozliczenie delegacji

Komplet informacji rozliczeniowych pod ręką i prosta ścieżka akceptacji umożliwią Ci sprawne rozliczenie delegacji. Rozliczaj wszystkie wyjazdy służbowe Twoich serwisantów – bez żadnych komplikacji. Zautomatyzuj ten proces i ogranicz czas niezbędny dla rozliczenia delegacji.

Integracja z nawigacją

Oprogramowanie dzięki integracji z nawigacją wskaże Twoim serwisantom optymalną drogę do danego To pewność, że pracownicy dojadą na miejsce wizyty bez żadnych problemów, które mogłyby opóźnić prace serwisowe i realizację kolejnych zleceń.

Najważniejsze korzyści .
Niższe koszty działania serwisu

Algorytmy tak zestawiają trasy i zgłoszenia serwisowe, by maksymalnie ograniczyć koszty dojazdu do klienta i koszty pracy. Dobry plan prac serwisowych i kolejność tras zredukują nadgodziny i zwiększą efektywność serwisantów. Zrealizują oni więcej zleceń serwisowych, a to oznacza większe zyski.

Wzrost przychodów ze sprzedaży

Z iService zaplanujesz najbardziej optymalny harmonogram prac serwisowych. Następnie system pozwoli Ci je sprawnie przeprowadzić, dzięki czemu obsłużysz więcej punktów jednego dnia. Terminowość prac i jakość ich wykonania – to atuty, dzięki którym zdobędziesz uznanie obecnych klientów – i pozyskasz kolejnych.

Poprawa płynności finansowej

Otrzymuj szybciej płatności za wykonane prace serwisowe. Faktury mogą być wystawiane automatycznie, dzięki elektronicznym protokołom serwisowym. Serwisant wysyła je po zakończeniu prac w terenie. Szybki obieg dokumentów to gwarancja, że jesteś na bieżąco z wszystkimi rozliczeniami z klientami.

Wzrost efektywności pracy serwisantów

Zautomatyzuj procesy serwisowe i podnieś jakość swoich usług. Zapewnij serwisantom optymalny grafik i wsparcie w wykonywaniu prac serwisowych. Dzięki temu, ta sama liczba pracowników wykona więcej zadań jednego dnia.

Poprawa wizerunku firmy

Zadbaj o wizerunek swojego serwisu. Korzystaj z najlepszych rozwiązań, które są dostępne na rynku. Praca z tabletami iPad i najlepszym w swojej klasie oprogramowaniu iService – pomoże Ci zaspokoić potrzeby aktualnych klientów i zdobywać nowych.

Ulepszaj to, co wymaga naprawy

Korzystaj z raportów i wiedzy o tym, jak przeprowadzone są prace serwisowe. Sprawdź efektywność serwisantów, czas wykonywania usługi, najczęstsze naprawy i wykorzystywane części. Przygotuj na tej podstawie serwis i pracowników do kolejnych prac.