NULL

Program do serwisu dźwigów i suwnic.

Spełnij wymogi techniczne i zapewnij bezpieczeństwo tym, którzy pracują na maszynach każdego dnia.

Przekonaj się, co potrafi nasz Mobilny Serwisant .
Serwis dźwigów i suwnic
Serwis dźwigów i suwnic.

W tej branży, każda usługa montażowa, serwis i prace modernizacyjne muszą być przeprowadzone tak, by spełnić wymogi Urzędu Dozoru Technicznego. Serwisując urządzenia dbasz o bezpieczeństwo osób, które pracują na nich każdego dnia. Regularne prace konserwacyjne – zgodne z wymogami technicznymi i obowiązującymi przepisami – zapewnią także nieprzerwane działanie maszyn – bez nieplanowanych przestojów i niepotrzebnych strat. Tym samym wydłużysz okres eksploatacji dźwigów i suwnic. iService pomoże Ci podnieść jakość usług i zautomatyzować każdy etap przeprowadzanych prac serwisowych.

Najważniejsze funkcjonalności mobilnego serwisanta iService .
Optymalizacja tras

Planuj zlecenia w najbardziej optymalny sposób i obniż koszty prowadzenia serwisu. iService uwzględni wszelkie ograniczenia na trasie. Pozwól algorytmom ułożyć kolejność prac i obserwuj, jak zmniejszają się wydatki na paliwo i czas Twoich serwisantów w podróży.

Baza klientów i urządzeń

Zapewnij sobie i swoim serwisantom nieprzerwany dostęp do zawsze aktualnych informacji o klientach i przeprowadzanych u nich pracach. Dzięki takiej wiedzy Twoi pracownicy szybciej zrealizują wizytę serwisową, a klienci z pewnością to docenią.

Stany magazynowe

Sprawdzaj na bieżąco dostępność danych części i materiałów w magazynie. Mając pod kontrolą stany magazynowe, unikniesz niechcianego przestoju. W razie braków – złóż zamówienie do centrali. Zagwarantuj swoim klientom zawsze sprawnie działające maszyny.

Kody kreskowe

Jeśli na używanych przez Ciebie urządzeniach lub częściach znajdują się kody kreskowe – możesz użyć kamery tabletu jako czytnika tych kodów. Dzięki temu usprawnisz wprowadzanie informacji do systemu odnośnie wykorzystanych materiałów. Nie trać czasu na ręczne wpisywanie danych.

Elektroniczne protokoły serwisowe

Zarejestruj wszystkie dane o zleceniu w elektronicznym protokole serwisowym. Wyślij go do centrali i klienta zaraz po zakończeniu usługi. Porzuć papierową dokumentację i korzystaj z informacji o wszelkich pracach, zużytych materiałach i częściach na tablecie.

Rozliczenia i fakturowanie zleceń

Rozlicz zlecenie w biurze – i to zaraz po zakończeniu prac w terenie. Zrób to na podstawie przesłanego przez serwisanta elektronicznego protokołu serwisowego. Wystawiaj automatycznie faktury i dokumenty magazynowe. Usprawnij proces obiegu dokumentów.

Raportowania

Dostępne raporty wskażą Ci informacje o przepracowanych godzinach, zleceniach, wykorzystanych materiałach czy najczęstszych awariach. Dzięki temu wiesz, ile czasu zajmuje realizacja usługi i jak zaopatrzyć magazyn. Zapewnij klientom zawsze sprawne urządzenia.

Stały monitoring prac

Przejmij kontrolę nad czasem pracy w swoim serwisie. Na bieżąco sprawdzaj z biura postępy w realizacji prac w terenie. Interaktywna mapa wskaże Ci zawsze aktualne położenie serwisantów, więc w każdej chwili możesz sprawdzić, kto i gdzie pracuje.

Zestawy pytań kontrolnych

Listy pytań kontrolnych pozwolą Ci zdefiniować standardy realizowanych usług. W trakcie prac serwisowych nie pominiesz żadnej ważnej czynności. W ten sposób zapewnisz swoim klientom najwyższą jakość usług i będziesz spokojny, że wszystko zrobiłeś tak, jak powinieneś.

Rejestracja czasu pracy

Zarejestruj godziny pracy swoich serwisantów, a następnie rozlicz. W iService masz wszystkie informacje odnośnie czasu wykonywania danej usługi, czy czasu dojazdu do klienta. Oblicz rentowność prac, a także efektywność pracowników.

Historia serwisowanych urządzeń

Pełna historia serwisowanych urządzeń usprawni przebieg każdej naprawy czy przeglądu serwisowego. Gdy serwisant wie, jakie prace wykonano wcześniej i jakich części użyto – może szybciej podjąć decyzję w zakresie kolejnych działań.

Praca offline

Pracuj z oprogramowaniem iService nawet w trybie offline. Co ważne, po każdej zmianie trybu pracy wszystkie dane będą zsyn Nie stracisz żadnych ważnych informacji, które wprowadziłeś w czasie, gdy tablet był poza zasięgiem sieci.

Interaktywny planer

Interaktywny planer pozwoli Ci na łatwe i szybkie planowanie zadań serwisantów. Możesz przydzielać zadania pracownikom mechanizmem drag & drop, czyli przeciągnij i upuść. Oznacza to, że harmonogram ułożysz za pomocą kilku ruchów myszką.

Powiadomienia e-mail i SMS

O zaplanowanej wizycie serwisowej lub wprowadzonych zmianach w harmonogramie prac – poinformuj klienta w formie e-mail lub SMS. Dotrzymuj umownych terminów i bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami.

Interaktywna mapa

Przekaż zgłoszenia serwisowe swoim pracownikom, a następnie śledź na bieżąco postępy w realizacji danych usług. Interaktywna mapa wskaże Ci wszystkie zlecenia, lokalizacje klientów, serwisowane urządzenia, a także położenie serwisantów.

Dokumentacja fotograficzna lub filmowa

Uzupełnij elektroniczny protokół serwisowy i dołącz do niego dowolne zdjęcie lub film. Usprawnij kolejne wizyty serwisowe poprzez dobór sprawdzonych już rozwiązań. Co więcej, w razie reklamacji potwierdź, że wykonałeś wszystko tak, jak należy.

Dyktowanie notatek

Jeżeli chcesz w elektronicznych protokołach serwisowych zamieszczać dłuższe opisy wykonanych prac, awarii lub przeglądów – skorzystaj z funkcji dyktowania głosowych notatek. Zamień notatki głosowe na tekst i nie trać czasu na ich ręczne wprowadzanie.

Elektroniczne wnioski urlopowe

Zautomatyzuj proces składania i akceptacji wniosków urlopowych. Elektroniczne wnioski to wygodne rozwiązanie, dzięki któremu Ty i Twoi serwisanci załatwiacie sprawy w wygodnym dla siebie terminie – bez zbędnych papierowych formalności, maili i telefonów.

Rozliczenie delegacji

Proste rozliczenie wyjazdów służbowych, łatwa ścieżka akceptacji i komplet informacji to gwarancja, że w mobilnym serwisancie bezproblemowo rozliczysz delegacje swoich serwisantów. Wystarczy, że wprowadzisz niezbędne dane rozliczeniowe.

Integracja z nawigacją

Gdy zgłoszenie serwisowe zostało już zarejestrowane, oprogramowanie wskaże drogę do klienta dzięki integracji z nawigacją. Twoi serwisanci pojawią się na miejscu wizyty na czas, co zadowoli klienta i nie opóźni kolejnych zaplanowanych prac serwisowych.

Integracja z ERP

Mobilnego serwisanta możesz zintegrować z systemami ERP i CRM, które funkcjonują w Twojej firmie. Dzięki temu raz wprowadzasz dane, a potem korzystasz z nich w czasie różnych operacji. Zapomnij o wielokrotnym wpisywaniu tych samych danych.

Najważniejsze korzyści .
Niższe koszty działania serwisu

iService to gwarancja mniej przejechanych kilometrów, redukcji nadgodzin i lepszego wykorzystania czasu pracy Twoich serwisantów Optymalizacja tras zautomatyzuje proces planowania zleceń serwisowych. Algorytmy wskażą taką kolejność zleceń, która zapewni Ci największe oszczędności.

Wzrost przychodów ze sprzedaży

iService pomoże Ci w zaplanowaniu najlepszego harmonogramu prac, a potem w sprawnym ich wykonaniu. Dzięki temu, zrealizujesz więcej wizyt serwisowych i zwiększysz swoje przychody. Zdobądź uznanie wśród swoich klientów. Dobra opinia to krok do zdobywania kolejnych klientów, którzy zostaną z Tobą na dłużej.

Poprawa płynności finansowej

Z mobilnym serwisantem droga od wykonania usługi do otrzymania za nią należności jest znacznie krótsza. Serwisant przesyła elektroniczny protokół serwisowy do biura zaraz po zakończeniu usługi w terenie. Dzięki temu, na podstawie informacji rozliczeniowej możesz automatycznie wystawić fakturę i inne dokumenty.

Wzrost efektywności pracy serwisantów

Zautomatyzuj proces serwisowy. Serwisanci lepiej wykorzystają swój czas pracy. Zaplanuj zgłoszenia serwisowe w najbardziej optymalny sposób. Zapewnij system, z którym wszystkie prace wykonają sprawnie, skutecznie i z zachowaniem standardów jakości – bez tracenia czasu na papierowe formalności.

Poprawa wizerunku firmy

Zadbaj o wizerunek swojej firmy. Niech klienci wiedzą, że Twój serwis korzysta z najnowszych technologii i najlepszego w swojej klasie oprogramowania do zarządzania serwisem iService. Praca na tabletach iPad to dodatkowy atut. Dzięki temu sprawnie i skutecznie przeprowadzisz każdą wizytę serwisową – ku zadowoleniu klientów.

Ulepszaj to, co wymaga poprawy

Podejmuj decyzje zarządcze i odpowiednie działania prewencyjnie na podstawie dostępnych raportów. Znajdziesz tam cenne informacje o zleceniach, naprawach, wykorzystywanych materiałach, czasie potrzebnym na realizację zadań, czy dojazd do klienta. Uzyskaj wiedzę i wyciągaj wnioski. Udoskonalaj swoje usługi.