Program do serwisu dźwigów i suwnic.
Spełnij wymogi techniczne i zapewnij bezpieczeństwo tym, którzy pracują na maszynach każdego dnia.

W tej branży, każda usługa montażowa, serwis i prace modernizacyjne muszą być przeprowadzone tak, by spełnić wymogi Urzędu Dozoru Technicznego. Serwisując urządzenia dbasz o bezpieczeństwo osób, które pracują na nich każdego dnia. Regularne prace konserwacyjne – zgodne z wymogami technicznymi i obowiązującymi przepisami – zapewnią także nieprzerwane działanie maszyn – bez nieplanowanych przestojów i niepotrzebnych strat. Tym samym wydłużysz okres eksploatacji dźwigów i suwnic. iService pomoże Ci podnieść jakość usług i zautomatyzować każdy etap przeprowadzanych prac serwisowych.
Planuj zlecenia w najbardziej optymalny sposób i obniż koszty prowadzenia serwisu. iService uwzględni wszelkie ograniczenia na trasie. Pozwól algorytmom ułożyć kolejność prac i obserwuj, jak zmniejszają się wydatki na paliwo i czas Twoich serwisantów w podróży.
Zapewnij sobie i swoim serwisantom nieprzerwany dostęp do zawsze aktualnych informacji o klientach i przeprowadzanych u nich pracach. Dzięki takiej wiedzy Twoi pracownicy szybciej zrealizują wizytę serwisową, a klienci z pewnością to docenią.
Sprawdzaj na bieżąco dostępność danych części i materiałów w magazynie. Mając pod kontrolą stany magazynowe, unikniesz niechcianego przestoju. W razie braków – złóż zamówienie do centrali. Zagwarantuj swoim klientom zawsze sprawnie działające maszyny.
Jeśli na używanych przez Ciebie urządzeniach lub częściach znajdują się kody kreskowe – możesz użyć kamery tabletu jako czytnika tych kodów. Dzięki temu usprawnisz wprowadzanie informacji do systemu odnośnie wykorzystanych materiałów. Nie trać czasu na ręczne wpisywanie danych.
Zarejestruj wszystkie dane o zleceniu w elektronicznym protokole serwisowym. Wyślij go do centrali i klienta zaraz po zakończeniu usługi. Porzuć papierową dokumentację i korzystaj z informacji o wszelkich pracach, zużytych materiałach i częściach na tablecie.
Rozlicz zlecenie w biurze – i to zaraz po zakończeniu prac w terenie. Zrób to na podstawie przesłanego przez serwisanta elektronicznego protokołu serwisowego. Wystawiaj automatycznie faktury i dokumenty magazynowe. Usprawnij proces obiegu dokumentów.
Dostępne raporty wskażą Ci informacje o przepracowanych godzinach, zleceniach, wykorzystanych materiałach czy najczęstszych awariach. Dzięki temu wiesz, ile czasu zajmuje realizacja usługi i jak zaopatrzyć magazyn. Zapewnij klientom zawsze sprawne urządzenia.
Przejmij kontrolę nad czasem pracy w swoim serwisie. Na bieżąco sprawdzaj z biura postępy w realizacji prac w terenie. Interaktywna mapa wskaże Ci zawsze aktualne położenie serwisantów, więc w każdej chwili możesz sprawdzić, kto i gdzie pracuje.
Listy pytań kontrolnych pozwolą Ci zdefiniować standardy realizowanych usług. W trakcie prac serwisowych nie pominiesz żadnej ważnej czynności. W ten sposób zapewnisz swoim klientom najwyższą jakość usług i będziesz spokojny, że wszystko zrobiłeś tak, jak powinieneś.
Zarejestruj godziny pracy swoich serwisantów, a następnie rozlicz. W iService masz wszystkie informacje odnośnie czasu wykonywania danej usługi, czy czasu dojazdu do klienta. Oblicz rentowność prac, a także efektywność pracowników.
Pełna historia serwisowanych urządzeń usprawni przebieg każdej naprawy czy przeglądu serwisowego. Gdy serwisant wie, jakie prace wykonano wcześniej i jakich części użyto – może szybciej podjąć decyzję w zakresie kolejnych działań.
Pracuj z oprogramowaniem iService nawet w trybie offline. Co ważne, po każdej zmianie trybu pracy wszystkie dane będą zsyn Nie stracisz żadnych ważnych informacji, które wprowadziłeś w czasie, gdy tablet był poza zasięgiem sieci.
Interaktywny planer pozwoli Ci na łatwe i szybkie planowanie zadań serwisantów. Możesz przydzielać zadania pracownikom mechanizmem drag & drop, czyli przeciągnij i upuść. Oznacza to, że harmonogram ułożysz za pomocą kilku ruchów myszką.
O zaplanowanej wizycie serwisowej lub wprowadzonych zmianach w harmonogramie prac – poinformuj klienta w formie e-mail lub SMS. Dotrzymuj umownych terminów i bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami.
Przekaż zgłoszenia serwisowe swoim pracownikom, a następnie śledź na bieżąco postępy w realizacji danych usług. Interaktywna mapa wskaże Ci wszystkie zlecenia, lokalizacje klientów, serwisowane urządzenia, a także położenie serwisantów.
Uzupełnij elektroniczny protokół serwisowy i dołącz do niego dowolne zdjęcie lub film. Usprawnij kolejne wizyty serwisowe poprzez dobór sprawdzonych już rozwiązań. Co więcej, w razie reklamacji potwierdź, że wykonałeś wszystko tak, jak należy.
Jeżeli chcesz w elektronicznych protokołach serwisowych zamieszczać dłuższe opisy wykonanych prac, awarii lub przeglądów – skorzystaj z funkcji dyktowania głosowych notatek. Zamień notatki głosowe na tekst i nie trać czasu na ich ręczne wprowadzanie.
Zautomatyzuj proces składania i akceptacji wniosków urlopowych. Elektroniczne wnioski to wygodne rozwiązanie, dzięki któremu Ty i Twoi serwisanci załatwiacie sprawy w wygodnym dla siebie terminie – bez zbędnych papierowych formalności, maili i telefonów.
Proste rozliczenie wyjazdów służbowych, łatwa ścieżka akceptacji i komplet informacji to gwarancja, że w mobilnym serwisancie bezproblemowo rozliczysz delegacje swoich serwisantów. Wystarczy, że wprowadzisz niezbędne dane rozliczeniowe.
Gdy zgłoszenie serwisowe zostało już zarejestrowane, oprogramowanie wskaże drogę do klienta dzięki integracji z nawigacją. Twoi serwisanci pojawią się na miejscu wizyty na czas, co zadowoli klienta i nie opóźni kolejnych zaplanowanych prac serwisowych.
Mobilnego serwisanta możesz zintegrować z systemami ERP i CRM, które funkcjonują w Twojej firmie. Dzięki temu raz wprowadzasz dane, a potem korzystasz z nich w czasie różnych operacji. Zapomnij o wielokrotnym wpisywaniu tych samych danych.
iService to gwarancja mniej przejechanych kilometrów, redukcji nadgodzin i lepszego wykorzystania czasu pracy Twoich serwisantów Optymalizacja tras zautomatyzuje proces planowania zleceń serwisowych. Algorytmy wskażą taką kolejność zleceń, która zapewni Ci największe oszczędności.
iService pomoże Ci w zaplanowaniu najlepszego harmonogramu prac, a potem w sprawnym ich wykonaniu. Dzięki temu, zrealizujesz więcej wizyt serwisowych i zwiększysz swoje przychody. Zdobądź uznanie wśród swoich klientów. Dobra opinia to krok do zdobywania kolejnych klientów, którzy zostaną z Tobą na dłużej.
Z mobilnym serwisantem droga od wykonania usługi do otrzymania za nią należności jest znacznie krótsza. Serwisant przesyła elektroniczny protokół serwisowy do biura zaraz po zakończeniu usługi w terenie. Dzięki temu, na podstawie informacji rozliczeniowej możesz automatycznie wystawić fakturę i inne dokumenty.
Zautomatyzuj proces serwisowy. Serwisanci lepiej wykorzystają swój czas pracy. Zaplanuj zgłoszenia serwisowe w najbardziej optymalny sposób. Zapewnij system, z którym wszystkie prace wykonają sprawnie, skutecznie i z zachowaniem standardów jakości – bez tracenia czasu na papierowe formalności.
Zadbaj o wizerunek swojej firmy. Niech klienci wiedzą, że Twój serwis korzysta z najnowszych technologii i najlepszego w swojej klasie oprogramowania do zarządzania serwisem iService. Praca na tabletach iPad to dodatkowy atut. Dzięki temu sprawnie i skutecznie przeprowadzisz każdą wizytę serwisową – ku zadowoleniu klientów.
Podejmuj decyzje zarządcze i odpowiednie działania prewencyjnie na podstawie dostępnych raportów. Znajdziesz tam cenne informacje o zleceniach, naprawach, wykorzystywanych materiałach, czasie potrzebnym na realizację zadań, czy dojazd do klienta. Uzyskaj wiedzę i wyciągaj wnioski. Udoskonalaj swoje usługi.