Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #5: optymalizacja tras serwisantów

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #5: optymalizacja tras serwisantów

Czy zadania serwisantów są zawsze planowane w najbardziej efektywny sposób? Wiemy, jak ułatwić Ci koordynację zleceń serwisowych. Co więcej, nasze rozwiązanie pozwoli Ci zredukować koszty i zwiększyć liczbę obsługiwanych zgłoszeń. Zainteresowany? W takim razie poznaj dowód nr 5, który potwierdzi, że inwestycja w oprogramowanie do zarządzania serwisem iService zwróci się w czasie krótszym niż 12 miesięcy.

#5 Optymalizacja tras serwisantów

Program do obsługi serwisu iService posiada moduł optymalizacji tras serwisantów, który zapewnia planowanie zgłoszeń serwisowych w najbardziej korzystny sposób. System zestawia trasy tak, by maksymalnie wykorzystać czas pracy i zredukować koszty dojazdu do klienta. Algorytmy optymalizujące planowanie uwzględniają wiele zmiennych, które mogą wpłynąć na kolejność realizacji zadań, np. wymagany termin realizacji, odległość, natężenie ruchu na drogach czy godziny dostępności klienta. Odpowiednie planowanie prowadzi do zmniejszenia liczby przejechanych kilometrów i lepszego wykorzystania czasu pracy serwisantów. Ułożenie optymalnego grafiku eliminuje przestoje i redukuje ewentualne nadgodziny.

Ręczne układanie grafiku jest znacznie trudniejsze, zabiera więcej czasu i nie pozwala w pełni wykorzystać potencjału załogi serwisowej. Moduł optymalizacji tras to także przydatne rozwiązanie w przypadku konieczności pilnej interwencji. Pozwala przydzielić ekipę serwisową, która najszybciej może podjąć się wykonania danego zadania.

Z iService obsługujesz większą liczbę klientów – bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników.

Korzyści z wdrożenia iService

Wdrożenie oprogramowania do zarządzania serwisem skutecznie wspiera pracę osób odpowiedzialnych za planowanie i koordynację zgłoszeń serwisowych. Optymalizacja tras serwisantów i odpowiedni dobór kolejności wykonywanych zleceń przynosi same korzyści:

  • Większa kontrola nad zleceniami.
  • Obniżenie kosztów transportu (mniej przejechanych kilometrów).
  • Redukcja nadgodzin.
  • Większa efektywność serwisantów.
  • Skrócenie procesu planowania.
  • Wyższa jakość usług.
  • Zwiększenie pewności realizacji zleceń w ramach SLA.

Kalkulator zwrotu z inwestycji w iService

Optymalizacja tras serwisantów podnosi efektywność usług serwisowych. U jednego z naszych klientów wdrożenie modułu pozwoliło ograniczyć koszty transportu o ponad 20%, a sama inwestycja zwróciła się w mniej niż 8 miesięcy. Chcesz poznać swoje zakładane korzyści?

Przygotowaliśmy specjalny kalkulator, który pozwoli oszacować, ile możesz zaoszczędzić w perspektywie 12 miesięcy z iService. W czasie obliczeń uwzględniamy liczbę serwisantów, koszty obsługi administracji i zatrudnienia serwisantów, liczbę samochodów itp. Napisz do nas i przekonaj się, ile możesz zyskać.

Zwrot z inwestycji w iService

Optymalizacja tras serwisantów to tylko jeden z dowodów na to, że inwestycja w iService to opłacalne przedsięwzięcie. Sprawdź pozostałe.

Dowód #1: wzrost efektywności serwisantów

Dowód #2: niższe koszty działania serwisu

Dowód #3: poprawa płynności finansowej

Dowód #4: wzrost przychodów ze sprzedaży

Dowód #6: poprawa wizerunku firmy