Program do serwisu maszyn do produkcji spożywczej.
Z iService zadbasz o nieprzerwaną linię produkcyjną swoich klientów. Wykonuj prace serwisowe tak sprawnie, jak nigdy wcześniej.
Serwisując maszyny zajmujesz się ich instalacją, konserwacją, przeglądami technicznymi, a także interwencjami w przypadku awarii. Kluczowe jest zapewnienie ciągłości pracy i bezpieczeństwa użytkowników. Pamiętaj, że to Ty jesteś odpowiedzialny za to, by maszyny Twojego klienta – wszelkie zbiorniki, mieszalniki, napełniarki, rozdrabniacze – były sprawne techniczne. Tym samym zgodne z warunkami technicznymi określonymi przez rozporządzenia i wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego. Pozwól, by iService zadbał o organizację Twoich usług serwisowych.
Algorytmy pozwolą Ci zaplanować trasy serwisantów w najlepszy możliwy sposób. Uwzględnią wszelkie zmiennie, takie jak: ruch na drodze, odległość, czas potrzebny na wykonanie zlecenia, czy godziny otwarcia punktów. Zmniejsz koszty transportu oraz pracy.
Algorytmy pozwolą Ci zaplanować trasy serwisantów w najlepszy możliwy sposób. Uwzględnią wszelkie zmiennie, takie jak: ruch na drodze, odległość, czas potrzebny na wykonanie zlecenia, czy godziny otwarcia punktów. Obniż koszty transportu oraz pracy.
Aby Twój klient miał zawsze sprawne maszyny, zadbaj, by w czasie prac serwisowych nie zabrakło żadnych materiałów oraz części. Sprawdzaj na bieżąco stany magazynowe, a w razie jakichś braków – złóż zamówienie do centrali i otrzymaj potrzebne części na czas.
Użyj kamery tabletu jako czytnika kodów kreskowych. Jeśli na materiałach lub częściach znajdują się kody kreskowe, możesz je wprowadzić do systemu – bez konieczności ręcznego uzupełniania informacji. Zaoszczędzisz przy tym czas i unikniesz pomyłki.
Serwisant na tablecie może zarejestrować wszystkie aspekty dotyczące zlecenia: rodzaj, czas pracy, materiały oraz części. Elektroniczny protokół serwisowy zapewnia łatwy dostęp do informacji w przypadku kolejnych prac i przyspiesza rozliczenie danej usługi.
Rozlicz zlecenie w centrali tak sprawnie, jak nigdy wcześniej. Serwisant po zakończeniu wizyty wyśle do centrali elektroniczny protokół serwisowy. Na tej podstawie automatycznie wystawisz fakturę i szybciej otrzymasz od klienta zapłatę za wykonane prace.
Dostępne raporty to źródło wiedzy o najczęstszych problemach z maszynami, używanych materiałach czy czasie pracy serwisantów. Oszacuj rentowność prac, zweryfikuj efektywność pracowników – ulepszaj, usprawniaj i działaj prewencyjnie.
Z centrali masz pełną kontrolę nad tym, jak pracują Twoi pracownicy w terenie. Sprawdzaj na bieżąco, jakie zlecenia realizują i jaki jest status wykonywanych zadań. Uzyskaj informacje o miejscu zaplanowanego zlecenia i aktualnym położeniu serwisantów.
Lista pytań kontrolnych poprowadzi każdego serwisanta w trakcie wykonywania prac serwisowych. Dzięki temu nie zapomni o wymaganej czynności dla danego urządzenia. Twórz standardy realizacji zadań i zadbaj o ciągłą sprawność maszyn klienta.
Gromadź informacje o czasie pracy swoich pracowników. Sprawdź, jakie usługi i w jakim czasie udało im się zrealizować, a także, ile czasu poświęcili na dojazd do klienta. Uzyskaj wiedzę na temat rentowności swoich usług czy poszczególnych klientów.
Wgląd do historii wszystkich poprzednich prac to gwarancja, że serwisant przeprowadzi wizytę szybko, a przede wszystkim skutecznie. Dzięki wiedzy, jakich części użyto i jakie rozwiązania zastosowano – nie ma mowy o błędach. Wzrośnie jakość usług i zadowolenie klientów.
Z iService możesz pracować w trybie offline i online. Nagły brak dostępu do Internetu nie przerwie realizacji Twoich obowiązków. Po odzyskaniu zasięgu system zaktualizuje wszystkie informacje. W związku z tym, nie stracisz danych, na których Ci zależy.
Z planerem z funkcją ,,przeciągnij i upuść” w łatwy sposób zaplanujesz zgłoszenia serwisowe. W każdej chwili możesz wpisać do grafiku kolejne zadanie. Sprawdź dostępność serwisanta oraz jego lokalizacje, a następnie przydziel zadanie za pomocą mechanimu ,,drag & drop”.
Ustal termin wizyty serwisowej i poinformuj o tym klienta w formie e-mail i SMS. Automatyczne wiadomości są przydatne zwłaszcza w przypadku zmian w zaplanowanych pracach. Bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami i wywiązuj się z umownych terminów.
Dzięki interaktywnej mapie wiesz, jak funkcjonują Twoi serwisanci w terenie. Masz pełną wiedzę o lokalizacji, wykonanych pracach, a nawet jej poszczególnych etapach. Dzięki temu, w razie nagłych awarii – możesz przydzielić serwisantów, którzy dotrą na miejsce najszybciej.
W elektronicznym protokole serwisowym możesz umieścić zdjęcia lub filmy z miejsca wykonanych prac serwisowych. Dzięki temu, kolejni serwisanci wykonają sprawniej usługi. To także Twoje zabezpieczenie na wypadek reklamacji.
Dołącz do elektronicznego protokołu serwisowego rozbudowane opisy przebiegu prac serwisowych. Skorzystaj z dostępnej na tablecie funkcji dyktowania głosowych notatek, która ułatwi Ci zadanie i zamieni to, co mówisz, w tekst. Proste i wygodne rozwiązanie.
Mobilny serwisant iService może współpracować z systemami ERP i CRM. Zintegruj systemy i uzyskaj kompleksowe rozwiązanie. Wprowadź dane raz, a potem korzystaj z nich na różnych etapach przetwarzania operacji i w różnych systemach. Oszczędzaj czas i wyeliminuj pomyłki.
Zautomatyzuj proces zarządzania nieobecnościami pracowników. Twoi serwisanci za pośrednictwem iService składają elektroniczne wnioski urlopowe – a Ty te wnioski odrzucasz lub akceptujesz. Proste i wygodne rozwiązanie – dla obu stron.
Wprowadź do oprogramowania wszystkie niezbędne informacje dotyczące wyjazdów służbowych. Mobilny serwisant iService to wygodne narzędzie, które pozwoli Ci w łatwy i szybki sposób rozliczyć delegacje serwisantów przy minimalnym nakładzie pracy.
Gdy zlecenia zostało już zarejestrowane, system dzięki integracji z nawigacją wskaże drogę do danego klienta i zlecenia. Dzięki temu Twoi serwisanci pojawią się na miejscu wizyty serwisowej zawsze na czas, a klienci z pewnością docenią punktualność.
Dobry plan i optymalizacja tras pozwolą zmniejszyć liczbę przejechanych kilometrów. Algorytmy ułożą za Ciebie odpowiednią kolejność zleceń, co obniży koszty transportu, jak i koszty pracy. Ta sama liczba serwisantów będzie w stanie przeprowadzić większą liczbę prac serwisowych jednego dnia.
Oprogramowanie iService pomoże Ci sprawniej obsługiwać zlecenia serwisowe, dzięki czemu zrealizujesz ich więcej jednego dnia. Gdy zwiększasz skuteczność działania swojego serwisu – rośnie zadowolenie Twoich klientów. Dobre opinie to krok do pozyskania kolejnych zadowolonych klientów.
Z iService skrócisz proces od wykonania usługi do otrzymania zapłaty. Elektroniczne protokoły serwisowe i automatyczne wystawianie faktur pozwolą Ci rozliczać klientów tak sprawnie, jak nigdy wcześniej. Serwisanci mogą wysłać do centrali niezbędne informacje rozliczeniowe od razu po zakończeniu wizyty serwisowej.
Wykorzystuj lepiej czas pracy swoich serwisantów. Zaplanuj im zadania w najbardziej efektywny sposób. Zapewnij narzędzie, dzięki któremu każdą wizytę przeprowadzą zgodnie z ustalonymi standardami jakości. Nie pozwól im tracić czasu na zbędne papierowe czynności administracyjne i nietrafione rozwiązania.
Zadbaj o wizerunek swojej firmy. Niech klienci wiedzą, że Twój serwis korzysta z najnowszych technologii i najlepszego w swojej klasie oprogramowania do zarządzania serwisem iService. Praca na tabletach iPad to dodatkowy atut. Dzięki temu skutecznie zrealizujesz usługi – ku zadowoleniu klientów.
Zamień dane z dostępnych raportów na cenne informacje zarządcze. Jeśli wiesz, jak przebiegają Twoje wizyty serwisowe, wiesz też, jakie elementy można poprawić. Sprawdź, ile czasu zajmuje dane zlecenie, jakie awarie występują najczęściej i jakich części używasz najczęściej. Analizuj i działaj prewencyjnie.