Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #4: wzrost przychodów ze sprzedaży

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #4: wzrost przychodów ze sprzedaży

Jaką przewagę konkurencyjną na rynku wypracował Twój serwis? Dlaczego klienci mieliby wybrać właśnie Twoją firmę? Jeśli zależy Ci na zwiększeniu liczby obsługiwanych klientów i zleceń – czas zadać sobie te pytania. Jako dostawca oprogramowania – odrobiliśmy pracę domową i wiemy, jak sprostać wymaganiom naszych klientów. A to oznacza, że wiemy, jakie elementy działania serwisu będą w stanie zapewnić Ci przewagę nad konkurencją przy wyborze firmy serwisowej. Jednak najważniejsze jest to, że wiemy, jak je udoskonalić i podnieść jakość oferowanych przez Ciebie usług.
Oprogramowanie iService wspomaga zarządzanie usługami serwisowymi, realizowanymi w terenie oraz automatyzuje proces obsługi zleceń. iService to inwestycja, dzięki której oszczędzasz i zwiększasz przychody finansowe. Sprawdź, w jaki sposób.

#4 Wzrost przychodów ze sprzedaży

Jak wdrożenie programu dla serwisu iService zwiększy przychody Twojej firmy?

System do obsługi serwisu iService znacząco zwiększy efektywność działania Twojego serwisu. Rzecz jasna, przełoży się to na wzrost przychodów z oferowanych usług. Zauważysz, że wizyty są realizowane sprawniej, przez co możesz wykonać ich więcej jednego dnia. A gdy zwiększasz jakość i skuteczność działania serwisu – rośnie zadowolenie Twoich klientów. Naturalną konsekwencją tego jest pozyskania nowych, zadowolonych klientów – zwiększanie przychodów.

Jak mobilny serwisant usprawnia obsługę serwisu? Kluczem jest automatyzacja procesów serwisowych – od planowania, poprzez realizację, aż po ich rozliczenie. Zacznijmy od początku.

Aby serwis należycie funkcjonował, niezbędny jest dobry plan. Zwłaszcza, gdy zatrudniasz kilkunastu lub kilkudziesięciu serwisantów i obsługujesz klientów w całej Polsce. iService pomoże zaplanować zlecenia serwisowe – i zrobi to w najbardziej efektywny sposób, przyczyniając się do ograniczenia kosztów transportu oraz kosztów pracy. Innymi słowy, więcej zrealizowanych zleceń przy niższych kosztach.

Najważniejsze jednak, to efektywne przeprowadzenie każdej wizyty serwisowej. Jesteś zobowiązany zapewnić klientom zawsze sprawnie działające maszyny, nie narażając ich na przestoje i straty finansowe. Wielu użytkowników naszego oprogramowania potwierdziło, że wdrożenie iService pozwoliło im podnieść jakość usług serwisowych, a także skuteczniej wywiązywać się z umownych czasów reakcji na zgłoszenia. Dzięki temu są w stanie sprostać wysokim wymaganiom swoich klientów. Jak sami przyznają, pozyskują także nowych klientów, którzy wcześniej byli poza ich zasięgiem z racji stawianych wysokich wymagań odnośnie serwisu.

Spełnienie oczekiwań zapewnia bogata funkcjonalność mobilnego serwisanta iService. Dostęp do historii serwisowania danej maszyny lub urządzenia pozwala na szybką analizę i dobór sprawdzonych rozwiązań. Dostęp do stanów magazynowych – umożliwia wcześniejsze zaopatrzenie magazynu w części i narzędzia, niezbędne do wykonania prac. Odpowiednie przygotowanie do zadań sprawia, że wzrasta procent napraw i przeglądów skutecznie realizowanych już w trakcie pierwszej wizyty. W związku z tym, rośnie sprzedaż dla dotychczasowych klientów i zdecydowanie łatwiej pozyskać nowych.

Korzyści z wdrożenia iService

Z iService udoskonalisz te aspekty funkcjonowaniu serwisu, które są kluczowe dla klientów, gdy decydują się na wybór firmy serwisującej. Gdy dbasz o jakość usług i dobrą opinię, wzrastają szansę na to, że właśnie Twój serwis zostanie wybrany. iService może Ci w tym pomóc. Co zapewnia nasz mobilny serwisant?

  • Sprawne funkcjonowanie serwisu.
  • Większą efektywność serwisantów.
  • Podniesienie jakości usług.
  • Optymalizację tras.
  • Większy procent napraw i przeglądów skutecznie realizowanych w trakcie pierwszej wizyty.
  • Wywiązywanie się z umownych czasów reakcji na zgłoszenia serwisowe.
  • Zapewnienie sprawnych maszyn i urządzeń – brak przestojów i strat finansowych.
  • Poprawę wizerunku firmy.
  • Większą liczbę zadowolonych klientów.

Kalkulator zwrotu inwestycji w iService

Przedstawiliśmy dowody, które potwierdzają, że inwestycja w iService zwróci się – i to w perspektywie krótszej niż 12 miesięcy. Dla tych, którzy wolą konkretne liczby, przygotowaliśmy kalkulator zwrotu z inwestycji. Kalkulator uwzględnia liczbę pracowników, wzrost ich efektywności, koszty obsługi administracji czy użytkowania samochodów. Podaj nam podstawowe dane, a oszacujemy, o ile zmniejszą się koszty prowadzenia serwisu oraz jak wypracowany wzrost efektywności może przełożyć się na Twoje zyski. Skontaktuj się z nami.

Zwrot inwestycji w iService

Sprawdź pozostałe dowody.

Dowód #1: wzrost efektywności serwisantów

Dowód #2: niższe koszty działania serwisu

Dowód #3: poprawa płynności finansowej

Dowód #5: optymalizacja tras serwisantów

Dowód #6: poprawa wizerunku firmy