Program dla serwisu wózków widłowych.
Zadbaj o standardy realizowanych prac. Zapobiegaj nieplanowanym awariom i zyskaj zaufanie klientów.
Regularny serwis jest kluczowy, by zapewnić bezpieczne użytkowanie wózków bez awarii i przestojów. Spełnij warunki techniczne dozoru technicznego. Zagwarantuj swoim klientom urządzenia, które działają tak, jak powinny – bez żadnych zastrzeżeń i zgodnie z wymaganiami prawnymi. iService pomoże Ci w planowaniu, realizacji i rozliczaniu wizyt serwisowych. Jako kierownik serwisu widzisz stale postępy w realizacji prac w terenie. Automatyzacja usprawnia proces serwisowy i pozwala wykorzystać czas w najbardziej efektywny sposób. W krótkim czasie przekonasz się, że koszty serwisowania urządzeń są znacznie mniejsze.
Planuj zadania serwisantów w najbardziej efektywny sposób, ograniczając koszty. Algorytmy ułożą kolejność wykonywanych zleceń z uwzględnieniem takich ograniczeń, jak np. priorytet danego zlecenia, godziny dostępności klienta czy lokalizacja serwisanta.
Uzyskaj wraz ze swoimi serwisantami stały dostęp do zawsze aktualnych informacji o klientach, ich urządzeniach i zleceniach serwisowych. Zapewnij swoim pracownikom odpowiednie przygotowanie do wizyty serwisowej, a przeprowadzą ją – ku zadowoleniu klienta – szybko i skutecznie.
Sprawdzaj na bieżąco dostępność części i materiałów w magazynie i wyeliminuj ryzyko niechcianego przestoju. Gdy zauważysz braki potrzebnych części – złóż zamówienie do centrali, by uzyskać szybką dostawę i zapewnić klientowi jak najszybszą naprawę.
Jeśli korzystasz z kodów kreskowych na urządzeniach lub częściach, to wiedz, że kamera tabletu całkiem dobrze funkcjonuje jako czytnik kodów kreskowych. Usprawnij wprowadzanie danych odnośnie wykorzystywanych części i uniknij pomyłek przy ręcznym wpisywaniu.
Udokumentuj wizytę serwisową – bez zbędnych papierowych formalności. Zarejestruj wykorzystane materiały, części i przebieg prac serwisowych. Załącz zdjęcia lub filmy, podpisz protokół na tablecie i prześlij go do centrali i do klienta.
Rozlicz zlecenie w centrali na podstawie elektronicznego protokołu serwisowego – zaraz po zakończeniu pracy przez serwisanta. Wystaw automatycznie fakturę i dokumenty magazynowe. Elektroniczny obieg dokumentów sprawi, że szybciej otrzymasz zapłatę za wykonane prace.
Korzystaj z raportów o przepracowanych godzinach, zleceniach, zużytych częściach i materiałach. Analizuj najczęstsze usterki i podejmuj decyzje o działaniach prewencyjnych. Obniż koszty działania serwisu, a klientom zapewnij urządzenia zawsze gotowe do pracy.
Masz pełną kontrolę nad tym, kto, kiedy i nad czym pracuje. Stale możesz sprawdzać w centrali postępy w realizacji danej usługi serwisowej w terenie. Masz także podgląd rozmieszczenia zleceń na interaktywnej mapie wraz z aktualną lokalizacją serwisantów.
Listy pytań kontrolnych pozwalają na zdefiniowanie standardów realizacji poszczególnych zadań i są gwarancją zapewnienia ich jakości. Uzyskaj pewność, że w trakcie wizyty serwisowej nie pominąłeś żadnego ważnego aspektu.
Rejestruj i rozliczaj czas pracy serwisantów – godziny rozpoczęcia i zakończenia danego zlecenia, a także czas dojazdu. Oblicz rentowność usług serwisowych i efektywność pracowników wiedząc, ile czasu potrzeba na wykonanie konkretnych prac.
Wgląd w historię serwisową danego urządzenia znakomicie ułatwia pracę serwisantowi. Wiedza o tym, jakie awarie wystąpiły wcześniej, jakie części wymieniono i jakie czynności serwisowe wykonano usprawnia działania przy każdej kolejnej interwencji.
Nie martw się, że brak dostępu do Internetu uniemożliwi Ci pracę. Z iService pracujesz nawet w trybie offline, nie przerywając wykonywania swoich obowiązków. Nie stracisz żadnych ważnych danych, ponieważ zostaną one zsynchronizowane, kiedy tylko znów znajdziesz się w zasięgu sieci.
Planer z mechanizmem „przeciągnij i upuść” (drag & drop) pozwoli Ci w łatwy sposób zaplanować zlecenia. Sprawdź dostępność i etap realizacji prac serwisantów w terenie, a następnie przydziel im bieżące zgłoszenie. A gdyby coś się zmieniło – przeciągnij i upuść zadanie na inny dzień.
O zaplanowanym terminie i ewentualnych zmianach wizyty serwisowej możesz automatycznie poinformować klienta w formie e-maila lub SMS. Bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami i miej pewność, że wywiążesz się z umownych czasów reakcji.
Gdy przekażesz z centrali zadania serwisantom – mogą ruszyć do pracy zaraz po ich otrzymaniu na tablety. Wszystkie zlecenia, lokalizacje klientów i aktualne lokalizacje serwisantów dostępne są na mapie. Dzięki temu w nagłych przypadkach możesz podejmować szybkie decyzje.
Zrób zdjęcie lub nagraj film i dołącz materiały do elektronicznego protokołu serwisowego. Ułatwi to wykonywanie prac serwisowych w przyszłości, a w razie reklamacji będzie dowodem potwierdzającym prawidłowe wykonanie usług.
Jeśli chcesz w protokole zawrzeć dłuższy opis wykonanych prac albo opis uszkodzeń, które naprawiałeś – nie ma problemu. Znakomicie ułatwi Ci to zadanie dostępna na tablecie funkcja dyktowania głosowych notatek, które zamieniane będą w tekst.
iService możesz zintegrować z działającym w firmie systemem ERP i CRM. Zadbamy o to, żeby raz wprowadzone dane były podstawą do przetworzenia danej operacji od początku do końca. Zapomnij o błędach i wielokrotnym wprowadzaniu danych w różnych systemach.
Zautomatyzuj proces zarządzania nieobecnościami pracowników. Twoi serwisanci za pośrednictwem iService składają elektroniczne wnioski urlopowe – a Ty te wnioski odrzucasz lub akceptujesz. Proste i wygodne rozwiązanie – dla obu stron.
Łatwa rozliczenie delegacji, prosta ścieżka akceptacji i komplet informacji to gwarancja, że w iService rozliczysz delegację w szybki i prosty sposób. W systemie zarejestrujesz wszystkie niezbędne informacje, które są potrzebne do rozliczenia Twoich wyjazdów służbowych.
Gdy zlecenia zostało już zarejestrowane, system dzięki integracji z nawigacją wskaże drogę do danego klienta i zlecenia. Dzięki temu Twoi serwisanci pojawią się na miejscu wizyty serwisowej zawsze na czas, a klienci z pewnością docenią punktualność.
Optymalizacja tras pozwoli zredukować liczbę przejechanych kilometrów i tym samym obniżyć koszty transportu i koszty pracy. Nasze algorytymy wskażą najlepszą kolejność realizacji zleceń i ich optymalne przydzielenie do poszczególnych serwisantów. Dzięki czemu w tym samym czasie serwisanci będą mogli zrealizować więcej zleceń.
Oprogramowanie iService pomoże Ci sprawniej obsługiwać zlecenia serwisowe, dzięki czemu zrealizujesz ich więcej jednego dnia. Gdy zwiększasz skuteczność działania swojego serwisu – rośnie zadowolenie Twoich klientów. Dobre opinie to krok do pozyskania kolejnych zadowolonych klientów.
Otrzymuj szybciej płatności za wykonane prace. Faktury powstają automatycznie w oparciu o elektroniczny protokół serwisowy – wysłany przez serwisantów od razu po zakończeniu prac w terenie. Zawiera on niezbędne informacje potrzebne do rozliczenia usługi serwisowej. Bądź na bieżąco o stanie rozrachunków z klientami.
Zautomatyzuj każdy z etapów procesu serwisowego. Zapewnij serwisantom wsparcie w wyborze rozwiązań, udokumentowaniu prac, czy zamówieniu niezbędnych części. Dzięki temu, ta sama liczba serwisantów obsłuży więcej zleceń.
Buduj wizerunek firmy nowoczesnej, otwartej na innowacyjne technologie. Praca na tabletach i najlepszym w swojej klasie oprogramowaniem iService sprawią, że Twoi klienci docenią szybkość reakcji i skuteczność realizacji Twoich wizyt serwisowych.
Uzyskaj informacje o przebiegu wizyt serwisowych. Sprawdź, co można poprawić, by uzyskać lepsze wyniki. Dowiedz się, ile czasu zajmuje realizacja danego typu zlecenia, jakie są najczęstsze typy awarii, czy najczęściej wymieniane części. Raportuj, analizuj, usprawniaj.