Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #3: poprawa płynności finansowej

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #3: poprawa płynności finansowej

Jak wdrożenie iService poprawi płynność finansową Twojego serwisu?

Inwestycja w iService to gwarancja zwrotu w czasie krótszym niż 12 miesięcy. Inwestując w mobilnego serwisanta iService, poprawiasz wiele aspektów funkcjonowania swojego serwisu, w tym przepływ środków pieniężnych.

Program do serwisu iService usprawnia proces rozliczenia usług serwisowych. W efekcie skrócony zostaje czas pomiędzy wykonaniem usług serwisowych, a otrzymaniem za nie zapłaty. W efekcie poprawia się Twoja płynność finansowa. Przyczyniają się do tego przede wszystkim elektroniczne protokoły serwisowe, które serwisanci wysyłają do centrali od razu po zakończeniu prac w terenie. Na ich podstawie automatycznie tworzone są faktury i odpowiednie dokumenty magazynowe.

Elektroniczne protokoły serwisowe zawierają wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozliczenia prac serwisowych – użyte materiały, części, czas pracy czy koszty dojazdu. To duże ułatwienie, ponieważ wcześniej te informacje docierały do centrali, gdy serwisanci osobiście przywieźli do biura podpisane dokumenty. Sprawna wymiana elektronicznych dokumentów wpływa na oszczędność czasu i pieniędzy.

Faktury powstają automatycznie w oparciu o przesłany do centrali elektroniczny protokół serwisowy. W związku z tym, nie ma konieczności ręcznego wprowadzania danych do systemu. Co za tym idzie, nie pojawiają się błędy i wynikające z nich reklamacje, związane z nieprawidłowymi danymi na fakturze. W efekcie proces rozliczeniowy przebiega sprawniej, a należności za usługi szybciej trafiają na Twoje konto.

Planując wizyty serwisowe masz też zawsze podgląd na bieżący stanem rozrachunków ze swoimi klientami i jeśli trzeba możesz zmobilizować klienta do zrealizowania zaległych płatności.

Korzyści

Program dla serwisu iService poprawia płynność finansową Twojego serwisu. Szybciej otrzymujesz płatności za automatycznie wystawione faktury. Czytelne protokoły serwisowe z dobrze udokumentowanym przebiegiem wizyty serwisowej, to brak błędów na fakturach i do minimum ograniczona liczbę reklamacji.

Podsumujmy, jakich korzyści dostarcza Ci mobilny serwisant iService.

  • Skrócenie do minimum czas pomiędzy wykonaniem usługi a otrzymaniem zapłaty.
  • Oszczędność czasu wynikająca z automatycznego wystawiania faktur i dokumentów magazynowych.
  • Zmniejszenie liczby reklamacji.
  • Zawsze aktualne informacje w serwisie na temat rozrachunków.

Kalkulator zwrotu inwestycji w iService

Poprawa płynności finansowej to trzeci dowód na to, że inwestycja w iService przynosi szereg bardzo wymiernych korzyści. W gruncie rzeczy prowadzą one do jednego, konkretnego, najbardziej pożądanego celu: zwiększenia zysków.

A jeśli osiągasz większe zyski i generujesz oszczędności – to inwestycja w program do serwisu iService zwróci się w czasie krótszym niż 12 miesięcy. Z pewnością potwierdzą to obliczenia. Przygotowaliśmy kalkulator, który dostarczy Ci informacji o tym, jak wdrożenie oprogramowania przełoży się na Twoje oszczędności. Kalkulator uwzględnia koszty pracowników terenowych, obsługę administracji, koszty użytkowania samochodu, a nawet roczną stopę kredytu. Wystarczy, że podasz nam liczbę serwisantów, pracowników administracji czy liczbę aut. Wszystkie niezbędne obliczenia wykonamy za Ciebie.

Sprawdź, ile możesz zyskać. Skontaktuj się z nami.

Zwrot z inwestycji w iService

Potrzebujesz jeszcze dowodów na to, że inwestycja w iService naprawdę się opłaca?

Dowód #1: wzrost efektywności serwisantów

Dowód #2: niższe koszty działania serwisu

Dowód #4: wzrost przychodów ze sprzedaży

Dowód #5: optymalizacja tras serwisantów

Dowód #6: poprawa wizerunku firmy