NULL

Wielozadaniowy system. Dla Twojego serwisu.

Zwiększ możliwości każdego serwisanta, dając mu dostęp do iService. Obserwuj, jak wzrasta jakość Twoich usług. I ciesz się zyskiem.

Korzyści dla menadżera serwisu.
Zarządzaj pracownikami i zleceniami serwisowymi
Zarządzaj pracownikami i zleceniami serwisowymi.

iService zapewnia Ci stałą wiedzę o tym, kto, gdzie i nad czym pracuje. Jako kierownik serwisu masz pełną kontrolę nad aktualną pozycją serwisantów, planem i realizacją zadań. Gdy dobrze zaplanujesz czas pracy, w krótkim czasie przekonasz się, że jesteś w stanie terminowo obsłużyć więcej zleceń serwisowych. Z iService skrócisz proces planowania zleceń. Co więcej, w łatwy i szybki sposób przekażesz serwisantom nawet te, które pojawiły się w ostatniej chwili.

Optymalizuj trasy i obniżaj koszty
Optymalizuj trasy i obniżaj koszty.

iService automatyzuje proces planowania zleceń serwisowych – i robi to w najbardziej efektywny sposób. Trasy są zestawiane tak, by maksymalnie ograniczyć koszty dojazdu i koszty pracy. Proces optymalizacji uwzględnia wszelkie ograniczenia, mające wpływ na realizację zleceń serwisowych. Odległość, średnia prędkość na drogach, godziny otwarcia lokali – system nie ominie żadnego ważnego aspektu, wskazując najlepszą trasę i kolejność realizacji zleceń. Zredukuj nadgodziny, koszty dojazdu i zwiększ efektywność serwisantów.

Obsługuj większą liczbę zleceń i zwiększ zyski
Obsługuj większą liczbę zleceń i zwiększ zyski .

Elektroniczne protokoły serwisowe eliminują czasochłonne czynności administracyjne. Dzięki dostępnym informacjom Twoi serwisanci szybciej i skuteczniej będą realizować swoje zadania. Wzrośnie procent interwencji serwisowych realizowanych w ramach jednej wizyty. Mniejsza liczba pracowników obsłuży większą liczbę zleceń. A klienci? Z pewnością docenią to, że montaże, przeglądy i usługi serwisowe przeprowadzane będą sprawnie i bezproblemowo. Poprawiaj relacje z obecnymi klientami, a zyskasz kolejnych – w pełni zadowolonych!

Szybki zwrot z inwestycji i wzrost przychodów ze sprzedaży
Szybki zwrot z inwestycji i wzrost przychodów ze sprzedaży.

Inwestycja w iService zwraca się zwykle w ciągu czasie krótszym niż dwanaście miesięcy. Zmniejsz liczbę przejechanych kilometrów, obniż koszty transportu, zredukuj nadgodziny, zwiększ efektywność serwisantów i maksymalizuj liczbę skutecznie wykonanych zleceń. Jeśli można lepiej wykorzystać czas pracy – to oprogramowanie iService z pewnością Ci w tym pomoże. Większe zadowolenie klientów to większa szansa na zdobycie nowych – i osiąganie większych zysków.

Szybki obieg dokumentów pomiędzy centralą a serwisantami
Szybki obieg dokumentów pomiędzy centralą a serwisantami.

Z iService rozliczysz zlecenia serwisowe i wystawisz faktury szybciej i bez błędów. Gdy tylko serwisant zakończy zlecenie i prześle Ci elektroniczny protokół – Ty możesz zająć się już jego rozliczeniem w biurze. Dokumenty w elektronicznej formie to gwarancja sprawnego przepływu informacji w firmie. Dzięki temu uwalniasz serwisantów od pracochłonnych i żmudnych czynności administracyjnych, związanych z prowadzeniem papierowej dokumentacji.

Raportowanie, wnioski, usprawnienia
Raportowanie, wnioski, usprawnienia .

Wszelkie rejestrowane w systemie dane odnośnie swoich klientów, używanych przez nich urządzeń, swoich serwisantów i realizowanych przez nich zleceń – zamienisz na cenne informacje zarządcze dzięki wielu gotowym raportom i alertom. Jeśli masz specyficzne potrzeby w zakresie raportowania, to dostępne narzędzia do raportowania pozwolą Ci sprawnie przygotować dowolny raport, odnoszący się do działań Twojego serwisu.

Korzyści dla serwisanta.
Wszystkie informacje w jednym miejscu
Wszystkie informacje w jednym miejscu.

iService zapewnia stały dostęp do potrzebnych informacji. Dane klientów, posiadane przez nich urządzenia, dokumentacja techniczna, stany magazynowe, wcześniejsze naprawy, czy użyte części – te informacje są stale do Twojej dyspozycji. Dzięki takiej wiedzy, po przyjeździe do klienta możesz od razu przystąpić do pracy – bez tracenia czasu na poszukiwanie informacji. Reaguj sprawnie na zmieniające się okoliczności. Bieżący dostęp do informacji o zapasach części w swoim magazynku podręcznym i w magazynie centralnym zminimalizuje ryzyko, że zabraknie Ci części czy materiałów do skutecznego zrealizowania zlecenia.

Wprowadzaj dane raz
Wprowadzaj dane raz.

Dane do systemu wprowadzasz raz, a potem korzystasz z nich na każdym etapie realizacji swoich zadań. Nie musisz wiele razy wprowadzać tych samych danych. Wyeliminuj ryzyko popełnienia błędu przy ręcznym wpisywaniu danych – i nie pozwól sobie na żadne pomyłki przy obsłudze zleceń serwisowych. Automatyzacja i elektroniczne protokoły serwisowe sprawiają, że tracisz mniej czasu na czynności administracyjne i wizyty w biurze.

Krótszy czas realizacji zlecenia
Krótszy czas realizacji zlecenia.

Zwiększ swoją efektywność dzięki dobrze przygotowanej wizycie serwisowej. Gdy masz dostęp do sprawdzonych informacji – wzrasta procent interwencji serwisowych, skutecznie realizowanych w ramach jednej wizyty. Pełna wiedza na temat historii serwisowanego urządzenia, jego dokumentacji i dostęp do stanów magazynowych części pozwolą na szybkie podejmowanie właściwych działań.

Załatwiaj swoje sprawy pracownicze
Załatwiaj swoje sprawy pracownicze.

Za pośrednictwem iService możesz też złożyć elektroniczny wniosek o urlop czy przekazać informację o chorobie, a także rozliczyć delegację. W ten sposób informacja o Twojej niedostępności może być automatycznie uwzględniona przy planowaniu wizyt u klientów.

Poprawa wizerunku firmy
Poprawa wizerunku firmy.

Wszyscy chcemy pracować w firmach nowoczesnych, zorientowanych na wdrażanie innowacji technologicznych i organizacyjnych. Praca z tabletem iPad i aplikacją iService bardzo pozytywnie wpływa na nasz wizerunek. Niby drobiazg, ale klienci zwracają na to uwagę i widzą, że dzięki technologii jesteśmy szybsi, skuteczniejsi i wyprzedzamy konkurencję.

Umów się na prezentację i uzyskaj dostęp do wersji demonstracyjnej .
Umów się na prezentację i uzyskaj dostęp do wersji demonstracyjnej .

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat oprogramowania iService? Zostaw kontakt, a niezwłocznie odezwiemy się. Porozmawiajmy o szczegółach dotyczących specyfiki i wymagań Twojego serwisu.