Wielozadaniowy system. Dla Twojego serwisu.
Zwiększ możliwości każdego serwisanta, dając mu dostęp do iService. Obserwuj, jak wzrasta jakość Twoich usług. I ciesz się zyskiem.
iService zapewnia Ci stałą wiedzę o tym, kto, gdzie i nad czym pracuje. Jako kierownik serwisu masz pełną kontrolę nad aktualną pozycją serwisantów, planem i realizacją zadań. Gdy dobrze zaplanujesz czas pracy, w krótkim czasie przekonasz się, że jesteś w stanie terminowo obsłużyć więcej zleceń serwisowych. Z iService skrócisz proces planowania zleceń. Co więcej, w łatwy i szybki sposób przekażesz serwisantom nawet te, które pojawiły się w ostatniej chwili.
iService automatyzuje proces planowania zleceń serwisowych – i robi to w najbardziej efektywny sposób. Trasy są zestawiane tak, by maksymalnie ograniczyć koszty dojazdu i koszty pracy. Proces optymalizacji uwzględnia wszelkie ograniczenia, mające wpływ na realizację zleceń serwisowych. Odległość, średnia prędkość na drogach, godziny otwarcia lokali – system nie ominie żadnego ważnego aspektu, wskazując najlepszą trasę i kolejność realizacji zleceń. Zredukuj nadgodziny, koszty dojazdu i zwiększ efektywność serwisantów.
Elektroniczne protokoły serwisowe eliminują czasochłonne czynności administracyjne. Dzięki dostępnym informacjom Twoi serwisanci szybciej i skuteczniej będą realizować swoje zadania. Wzrośnie procent interwencji serwisowych realizowanych w ramach jednej wizyty. Mniejsza liczba pracowników obsłuży większą liczbę zleceń. A klienci? Z pewnością docenią to, że montaże, przeglądy i usługi serwisowe przeprowadzane będą sprawnie i bezproblemowo. Poprawiaj relacje z obecnymi klientami, a zyskasz kolejnych – w pełni zadowolonych!
Inwestycja w iService zwraca się zwykle w ciągu czasie krótszym niż dwanaście miesięcy. Zmniejsz liczbę przejechanych kilometrów, obniż koszty transportu, zredukuj nadgodziny, zwiększ efektywność serwisantów i maksymalizuj liczbę skutecznie wykonanych zleceń. Jeśli można lepiej wykorzystać czas pracy – to oprogramowanie iService z pewnością Ci w tym pomoże. Większe zadowolenie klientów to większa szansa na zdobycie nowych – i osiąganie większych zysków.
Z iService rozliczysz zlecenia serwisowe i wystawisz faktury szybciej i bez błędów. Gdy tylko serwisant zakończy zlecenie i prześle Ci elektroniczny protokół – Ty możesz zająć się już jego rozliczeniem w biurze. Dokumenty w elektronicznej formie to gwarancja sprawnego przepływu informacji w firmie. Dzięki temu uwalniasz serwisantów od pracochłonnych i żmudnych czynności administracyjnych, związanych z prowadzeniem papierowej dokumentacji.
Wszelkie rejestrowane w systemie dane odnośnie swoich klientów, używanych przez nich urządzeń, swoich serwisantów i realizowanych przez nich zleceń – zamienisz na cenne informacje zarządcze dzięki wielu gotowym raportom i alertom. Jeśli masz specyficzne potrzeby w zakresie raportowania, to dostępne narzędzia do raportowania pozwolą Ci sprawnie przygotować dowolny raport, odnoszący się do działań Twojego serwisu.
Potwierdzają wysoką jakość naszych usług.
iService zapewnia stały dostęp do potrzebnych informacji. Dane klientów, posiadane przez nich urządzenia, dokumentacja techniczna, stany magazynowe, wcześniejsze naprawy, czy użyte części – te informacje są stale do Twojej dyspozycji. Dzięki takiej wiedzy, po przyjeździe do klienta możesz od razu przystąpić do pracy – bez tracenia czasu na poszukiwanie informacji. Reaguj sprawnie na zmieniające się okoliczności. Bieżący dostęp do informacji o zapasach części w swoim magazynku podręcznym i w magazynie centralnym zminimalizuje ryzyko, że zabraknie Ci części czy materiałów do skutecznego zrealizowania zlecenia.
Dane do systemu wprowadzasz raz, a potem korzystasz z nich na każdym etapie realizacji swoich zadań. Nie musisz wiele razy wprowadzać tych samych danych. Wyeliminuj ryzyko popełnienia błędu przy ręcznym wpisywaniu danych – i nie pozwól sobie na żadne pomyłki przy obsłudze zleceń serwisowych. Automatyzacja i elektroniczne protokoły serwisowe sprawiają, że tracisz mniej czasu na czynności administracyjne i wizyty w biurze.
Zwiększ swoją efektywność dzięki dobrze przygotowanej wizycie serwisowej. Gdy masz dostęp do sprawdzonych informacji – wzrasta procent interwencji serwisowych, skutecznie realizowanych w ramach jednej wizyty. Pełna wiedza na temat historii serwisowanego urządzenia, jego dokumentacji i dostęp do stanów magazynowych części pozwolą na szybkie podejmowanie właściwych działań.
Za pośrednictwem iService możesz też złożyć elektroniczny wniosek o urlop czy przekazać informację o chorobie, a także rozliczyć delegację. W ten sposób informacja o Twojej niedostępności może być automatycznie uwzględniona przy planowaniu wizyt u klientów.
Wszyscy chcemy pracować w firmach nowoczesnych, zorientowanych na wdrażanie innowacji technologicznych i organizacyjnych. Praca z tabletem iPad i aplikacją iService bardzo pozytywnie wpływa na nasz wizerunek. Niby drobiazg, ale klienci zwracają na to uwagę i widzą, że dzięki technologii jesteśmy szybsi, skuteczniejsi i wyprzedzamy konkurencję.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat oprogramowania iService? Zostaw kontakt, a niezwłocznie odezwiemy się. Porozmawiajmy o szczegółach dotyczących specyfiki i wymagań Twojego serwisu.