NULL

Program do serwisu aparatury medycznej.

Zadbaj o standardy realizowanych prac i zgodność z wymogami technicznymi.

Sprawdź, co potrafi nasz Mobilny Serwisant .
Serwis: aparatura medyczna
Serwis: aparatura medyczna .

Zadbaj o standardy i jakość realizowanych prac – tak ważnych w służbie zdrowia. Od tego może zależeć czyjeś zdrowie i życie. Zapewnij poprawne działanie urządzeń medycznych swoich klientów. Regularne prace konserwacyjne – zgodne z wymogami technicznymi i obowiązującymi przepisami – wyeliminują ryzyko wystąpienia niespodziewanej awarii czy błędów. Poszczególne rodzaje urządzeń medycznych podlegają przeglądom na podstawie specjalnych przepisów. Z iService masz całą dokumentację techniczną pod ręką, więc prace przeprowadzisz zgodnie z obowiązującymi wymogami. Zautomatyzuj procesy serwisowe – od planowania – poprzez realizację – aż po rozliczenie.

Najważniejsze funkcjonalności iService .
Optymalizacja tras

Ogranicz koszty prowadzenia serwisu, planując zadania w najbardziej opłacalny sposób. Algorytmy pozwolą Ci ułożyć plan pracy serwisantów z uwzględnieniem wszelkich ograniczeń, np. godziny otwarcia punktów, lokalizacja czy utrudnienia na drodze.

Baza klientów i urządzeń

Serwisanci po przyjeździe na miejsce wizyty mają dostęp do informacji o klientach, ich urządzeniach i wcześniejszych pracach. Dzięki temu będą lepiej przygotowani do wykonania zadań. Wybór sprawdzonych rozwiązań wpłynie na jakość usług Twojego serwisu.

Stany magazynowe

Kontroluj zużycie danych materiałów i części. Nie pozwól sobie na żadne braki w magazynie i rozwiązuj na bieżąco problemy swoich klientów. A w nagłych sytuacjach, serwisanci mogą przekazywać części między sobą, eliminując ryzyko przestoju.

Kody kreskowe

Kamera tabletu może także posłużyć jako czytnik kodów kreskowych, umieszczonych na urządzeniach i częściach. Tym samym usprawnisz proces wprowadzania informacji odnośnie użytych części w trakcie prac – i unikniesz błędów przy ręcznym wpisywaniu kodów.

Elektroniczne protokoły serwisowe

Przeprowadzaj wizyty serwisowe bez zbędnej papierowej dokumentacji. Zarejestruj wszystkie aspekty dotyczące zlecenie w elektronicznym protokole serwisowym. Zamieść informacje o zużytych materiałach lub częściach, załącz zdjęcia, a następnie wyślij do centrali i klienta.

Rozliczenia i fakturowanie zleceń

Możesz rozliczyć zlecenie w biurze, gdy tylko serwisant zakończy prace w terenie i wyśle elektroniczny protokół serwisowy z niezbędnymi danymi. Automatyczne wystawianie faktur sprawi, że szybciej otrzymasz należności za wykonane usługi.

Raportowanie

Raporty pozwolą Ci sprawdzić, jakie usterki występują najczęściej oraz jakie najczęściej zużywasz części. Dzięki temu Twój serwis zapewni klientom zawsze sprawne urządzenia. Kontroluj także efektywność swojego zespołu – godziny pracy i czas wykonywania danego zlecenia.

Stały monitoring prac

Śledź w centrali postępy w realizacji prac wszystkich usług serwisowych. Gdy wiesz kto, gdzie i nad czym pracuje – możesz lepiej zarządzać zleceniami. Interaktywna mapa wskaże Ci aktualną pozycję serwisantów, dzięki czemu możesz przypisać im pilne zlecenie.

Zestawy pytań kontrolnych

Zdefiniuj standardy realizacji zadań serwisowych. Serwisanci podczas prac będą mieć pewność, że nie ominęli żadnego ważnego aspektu. Listy pytań kontrolnych pozwolą zagwarantować klientom najwyższą jakość usług, co przełoży się na zyski wypracowywane przez serwis.

Rejestracja czasu pracy

Możesz rejestrować i rozliczać czas pracy swoich serwisantów. Sprawdź, kiedy rozpoczynają i kończą dane zlecenie, a także ile zajmuje im dojazd do klientów. Uzyskaj informację, ile potrzebują czasu na wykonanie danych prac serwisowych.

Historia serwisowanych urządzeń

Twoi serwisanci mają stały dostęp do historii danego urządzenia. Dzięki temu wiedzą wszystko o poprzednich awariach i wymienianych częściach. Skraca to czas potrzebny na analizowanie i wybór trafnego rozwiązania, a także eliminuje ryzyko błędu.

Praca offline

Martwisz się, że brak dostępu do Internetu uniemożliwi Ci pracę? Bez obaw. Z naszym oprogramowaniem możesz pracować w trybie offline, więc pracujesz bez przerwy. W razie problemów z połączeniem – dane zostaną zschynchronizowane, jak będziesz w zasięgu sieci.

Interaktywny planer

Zaplanuj wszystkie zlecenie w prosty sposób dzięki opcji ,,przeciągnij i upuść”. Mechanizm drag & drop umożliwi Ci szybkie przydzielenie danego zgłoszenia na dowolny termin. Wystarczy, że sprawdzisz plan serwisantów i przeciągniesz zadanie na wybraną datę i osobę.

Powiadomienia e-mail i SMS

Powiadamiaj klientów o terminie wizyty lub wszelkich zmianach w tym zakresie za pomocą e-mail lub SMS. Klienci z pewnością docenią to, że jesteś z nimi w stałym kontakcie. Wywiązuj się z obiecanych terminów realizacji danego zadania serwisowego.

Interaktywna mapa

Dostępna mapa wskaże Ci zawsze aktualne położenie serwisantów, lokalizacje klientów, a także jaki jest status realizowanych Gdyby pojawiło się nagłe zlecenie – sprawdź, który z serwisantów może pojawić się najwcześniej u klienta.

Dokumentacja fotograficzna lub filmowa

Do elektronicznego protokołu serwisowego dołącz dowolne zdjęcia lub film. W razie reklamacji będzie to Twoje potwierdzenie jakości i prawidłowości wykonania usług serwisowych.

Dyktowanie notatek

Funkcja dyktowania głosowych notatek pozwoli Ci zamienić to, co mówisz, w tekst. Dzięki temu w łatwy i szybki sposób sporządzisz dłuższy opis wszelkich prac serwisowych u danego klienta – i zaoszczędzisz przy tym mnóstwo czasu.

Integracja z ERP

Zintegruj iService z systemami ERP i CRM, które funkcjonują w Twojej firmie. Wprowadzaj dane raz, a potem korzystaj z nich na różnych etapach procesu. Pożegnaj wielokrotne wprowadzanie tych samych danych i błędy przy ręcznym wpisywaniu.

Elektroniczne wnioski urlopowe

Usprawnij proces zarządzania urlopami. Twoi pracownicy mogą składać elektroniczne wnioski urlopowe, a Ty możesz je rozpatrywać w dowolnym momencie. Wszystko za pośrednictwem iService – bez zbędnych formalności, telefonów i maili.

Rozliczenie delegacji

W iService rozliczysz wszelkie delegacje swoich pracowników. Prosta ścieżka akceptacji sprawi, że wykonasz tę czynność w łatwy i szybki sposób. Wystarczy, że wprowadzisz niezbędne informacje rozliczeniowe.

Integracja z nawigacją

Oprogramowanie jest zintegrowane z nawigacją. Gdy tylko zgłoszenie serwisowe zostanie zarejestrowane, system na podstawie dostępnych danych, wskaże trasę do danego klienta. Dzięki temu, Twoi serwisanci będą zawsze na czas, a klienci to docenią.

Najważniejsze korzyści .
Niższe koszty działania serwisu

Dobry plan i optymalizacja tras pozwolą zmniejszyć liczbę przejechanych kilometrów. Algorytmy ułożą za Ciebie odpowiednią kolejność zleceń, co obniży koszty transportu, jak i koszty pracy. Ta sama liczba serwisantów będzie w stanie przeprowadzić większą liczbę prac serwisowych jednego dnia.

Wzrost przychodów ze sprzedaży

iService umożliwi Ci sprawną obsługę wszystkich zleceń serwisowych. Gdy wykonujesz je szybciej – możesz wykonać ich więcej. Stały dostęp do sprawdzonych informacji pozwoli Ci zadbać o jakość usług. Klienci z pewnością to docenią, a serwis z dobrą opinią to krok do zdobycia kolejnych usatysfakcjonowanych klientów.

Poprawa płynności finansowej

Z mobilnym serwisantem sprawniej rozliczysz usługi serwisowe i szybciej otrzymasz należności za przeprowadzone prace. Serwisanci mogą przesyłać do centrali elektroniczne protokoły serwisowe zaraz po zakończeniu prac w terenie. Dzięki temu jesteś na bieżąco ze stanami swoich rozliczeń z klientami.

Wzrost efektywności pracy serwisantów

Automatyzacja każdego z etapów procesu serwisowego to gwarancja sprawnej obsługi klientów. Mniejsza liczba pracowników jest w stanie obsłużyć większą liczbę zleceń. Wzrasta procent interwencji serwisowych realizowanych w ramach jednej wizyty serwisowej. Serwisanci lepiej wykorzystują swój czas pracy.

Poprawa wizerunku firmy

Buduj wizerunek nowoczesnej firmy, która jest zorientowana na innowacyjne technologie. Praca na najlepszym w swojej klasie oprogramowaniu iService i tabletach iPad wpłynie korzystnie na Twój wizerunek. Nowa technologia pozwoli Ci działać sprawnie i efektywnie. Zdobądź uznanie swoich klientów.

Ulepszaj to, co wymaga poprawy

Zamień dane z dostępnych raportów na cenne informacje zarządcze. Jeśli wiesz, jak przebiegają Twoje wizyty serwisowe, wiesz też, jakie elementy można poprawić. Sprawdź, ile czasu zajmuje dane zlecenie, jakie awarie występują najczęściej i jakich części używasz najczęściej. Analizuj i działaj prewencyjnie.