iService dla systemów ppoż i systemów bezpieczeństwa.
Pomożemy Ci wyeliminować potencjalne zagrożenia i zapewnić klientom bezawaryjną pracę urządzeń. Zadbaj o jakość swoich usług z iService.
Regularne przeglądy techniczne są niezbędne. Wyeliminuj każdą ewentualną usterkę systemu wspomagania ewakuacji, kontroli dostępu czy nadzoru wizyjnego. Z iService masz całą dokumentację techniczną i historię serwisu pod ręką. Dzięki temu wykonasz wszystkie prace – usługi montażowe, serwisowe i modernizacyjne – zgodnie z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi czy wymogami Urzędu Dozoru Technicznego. Wyeliminuj potencjalne zagrożenie i daj swoim klientom poczucie bezpieczeństwa. Zadbaj o jakość swoich usług przy jednoczesnym obniżeniu kosztów prowadzenia serwisu. Zainwestuj i obserwuj, jak rosną zyski i zadowolenie twoich klientów.
Planuj zlecenia w najbardziej optymalny sposób i obniż koszty prowadzenia serwisu. iService uwzględni wszelkie ograniczenia na trasie. Pozwól algorytmom ułożyć kolejność prac i obserwuj, jak zmniejszają się wydatki na paliwo i czas Twoich serwisantów w podróży.
Serwisant ma stały dostęp do informacji o klientach – ich urządzeniach, historii prac serwisowych, a także wpisanych w grafik stałych przeglądach. Baza wiedzy usprawnia działania i pozwala podejmować trafne decyzje w zakresie rozwiązań.
Bądź na bieżąco z dostępnością części i materiałów w magazynie. Zamów niezbędne części z wyprzedzeniem, by zapewnić klientowi zawsze sprawnie działające urządzenia. Nie pozwól sobie na przestoje, wynikające z braku materiałów.
Kamera tabletu funkcjonuje jak czytnik kodów kreskowych. Wprowadzaj za jej pomocą do oprogramowanie części, które wykorzystałeś w czasie danej wizyty serwisowej. Oszczędzi to Twój czas i wyeliminuje ryzyko pojawienia się niechcianego błędu.
Nie musisz już gromadzić papierowej dokumentacji, by zapisać wszystkie informacje, dotyczące zleceń serwisowych. Z iService zarejestrujesz najważniejsze dane w elektronicznym protokole serwisowym. Dzięki temu, szybko trafi do centrali i klienta.
Rozliczaj swoje usługi serwisowe w biurze zaraz po zakończeniu prac w terenie. Zrobisz to na podstawie elektronicznego protokołu serwisowego, który zawiera wszystkie niezbędne informacje. Wystawiaj automatycznie faktury i dokumenty magazynowe.
Uzyskaj pełną wiedzą o wykonanych pracach serwisowych – ich rodzaju, czasie potrzebnym na ich wykonanie, czy użytych materiałach. Kontroluj rentowność zleceń. Analizuj raporty i podejmuj działania, które usprawnią i obniżą koszty prowadzenia Twojego serwisu.
Kontroluj z centrali, jak Twoi serwisanci wykonują prace w terenie. Sprawdź miejsca zaplanowanych wizyt serwisowych oraz ich aktualne położenie. Masz stały wgląd w to, jakie realizują zlecenie i jaki jest status aktualnie wykonywanych prac.
Zdefiniuj listy pytań kontrolnych, czyli listę konkretnych zadań, którą należy wykonać w trakcie każdej wizyty serwisowej. Dzięki temu, serwisanci nie zapomną o niczym ważnym i w prawidłowy sposób wykonają przegląd lub naprawę danego urządzenia.
Zarejestruj godziny pracy swoich serwisantów, a następnie rozlicz. W iService masz wszystkie informacje odnośnie czasu wykonywania danej usługi, czy czasu dojazdu do klienta. Oblicz rentowność prac, a także efektywność pracowników.
Wgląd do historii wszystkich poprzednich prac to gwarancja, że serwisant przeprowadzi wizytę szybko, a przede wszystkim skutecznie. Dzięki wiedzy, jakich części użyto i jakie rozwiązania zastosowano – nie ma mowy o błędach. Wzrośnie jakość usług i zadowolenie klientów.
Mobilny serwisant iService pracuje w trybie online i offline. Oznacza to, że nagły brak zasięgu nie przerwie Twoich obowiązków. Nie stracisz w tym czasie żadnych danych. Gdy tylko ponownie połączysz się z siecią – wszystkie informacje zostaną zaktualizowane.
Planer z mechanizmem „przeciągnij i upuść” (drag & drop) pozwoli Ci w łatwy sposób zaplanować zlecenia. Sprawdź dostępność serwisantów i status realizacji dotychczasowych zleceń, a następnie przydziel im bieżące zgłoszenia. A gdyby coś się zmieniło – przeciągnij i upuść zadanie na inny dzień.
Powiadamiaj klientów o terminie wizyty lub wszelkich zmianach w tym zakresie za pomocą e-mail lub SMS. Klienci z pewnością docenią to, że jesteś z nimi w stałym kontakcie. Wywiązuj się z obiecanych terminów realizacji danego zadania serwisowego.
Z centrali możesz sprawdzić prace swoich serwisantów w terenie. Interaktywna mapa wskaże Ci ich aktualne położenie, przydzielone zadania, a także to, na jakim etapie prac się znajdują. Dzięki temu w razie pilnych zleceń – możesz szybko podejmować decyzje.
Uzupełnij elektroniczny protokół serwisowy i dołącz do niego dowolne zdjęcie lub film. Usprawnij kolejne wizyty serwisowe poprzez dobór sprawdzonych już rozwiązań. Co więcej, w razie reklamacji potwierdź, że wykonałeś wszystko tak, jak należy.
Zamieść w elektronicznym protokole serwisowym dłuższy opis przeprowadzonych prac u danego klienta. Nie musisz jednak robić tego w tradycyjny, ręczny sposób. Skorzystaj z funkcji dyktowania notatek, dzięki której szybko zamienisz mowę na tekst.
Mobilny serwisant iService może współpracować z systemami ERP i CRM. Zintegruj systemy i uzyskaj kompleksowe rozwiązanie. Wprowadź dane raz, a potem korzystaj z nich na różnych etapach przetwarzania operacji i w różnych systemach. Oszczędzaj czas i wyeliminuj pomyłki.
Zarządzaj sprawnie nieobecnościami w swojej firmie. Zautomatyzuj proces składania i akceptacji wniosków urlopowych z pomocą iService. E-wnioski to wygodne rozwiązanie dla obu stron, ponieważ zajmujecie się tym zdalnie – bez papierów i zbędnych formalności.
Wprowadź do oprogramowania wszystkie niezbędne informacje dotyczące wyjazdów służbowych. Mobilny serwisant iService to wygodne narzędzie, które pozwoli Ci w łatwy i szybki sposób rozliczyć delegacje serwisantów przy minimalnym nakładzie pracy.
Mobilny serwisant iService jest zintegrowany z nawigacją, dlatego wskaże drogę do danego klienta i zlecenia. Twoi serwisanci dojadą na miejsce zlecenia punktualnie, a klienci będą zadowoleni, że wizyty serwisowe są o umówionym czasie.
Algorytmy przypisują serwisantów do zleceń w danym regionie i tym samym redukują czas podróży między punktami obsługi klientów. Obniż koszty transportu, zredukuj nadgodziny i skróć proces planowania. Moduł optymalizacji tras uwzględnia wiele zmiennych w czasie planowania, dzięki czemu Ty – możesz wiele zaoszczędzić.
Oprogramowanie iService sprawi, że szybciej obsłużysz wszystkie zlecenia serwisowe. Optymalny grafik i sprawna realizacja zadań z mobilnym serwisantem umożliwią wykonanie większej liczby zleceń każdego dnia. Dbając o jakość – dbasz o klientów. A to krok do pozyskania kolejnych.
Skróć czas pomiędzy wykonaniem usługi serwisowej, a otrzymaniem zapłaty. Wystawiaj automatycznie faktury na podstawie informacji zawartych w elektronicznym protokole serwisowym. Serwisant może go wysłać do centrali, gdy tylko zamknie zlecenie w terenie. Dzięki temu, jesteś na bieżąco z rozliczeniami.
Zautomatyzuj procesy serwisowe i podnieś jakość swoich usług. Zapewnij serwisantom optymalny grafik i wsparcie w wykonywaniu prac serwisowych. Dzięki temu, ta sama liczba pracowników wykona więcej zadań jednego dnia.
Buduj wizerunek swojego serwisu jako nowoczesnego i otwartego na innowacyjne technologie. Rozwiązania takie, jak tablet iPad oraz najlepsze w swojej klasie oprogramowanie iService pozwolą Ci zaspokoić potrzeby klientów. A dzięki dobrej opinii zdobędziesz kolejnych.
Dostępne raporty dostarczą Ci informacji o pracach serwisowych. Uzyskaj dane o zleceniach, jak i pracownikach. Sprawdź, ile czasu zajmuje im dane zadanie, jakich części potrzebują i do jakich prac są najczęściej wzywani. Przygotuj swój serwis do kolejnych zgłoszeń.