NULL

iService dla systemów ppoż i systemów bezpieczeństwa.

Pomożemy Ci wyeliminować potencjalne zagrożenia i zapewnić klientom bezawaryjną pracę urządzeń. Zadbaj o jakość swoich usług z iService.

Przekonaj się, co potrafi nasz Mobilny Serwisant .
Serwis systemów ppoż i systemów bezpieczeństwa
Serwis systemów ppoż i systemów bezpieczeństwa .

Regularne przeglądy techniczne są niezbędne. Wyeliminuj każdą ewentualną usterkę systemu wspomagania ewakuacji, kontroli dostępu czy nadzoru wizyjnego. Z iService masz całą dokumentację techniczną i historię serwisu pod ręką. Dzięki temu wykonasz wszystkie prace – usługi montażowe, serwisowe i modernizacyjne – zgodnie z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi czy wymogami Urzędu Dozoru Technicznego. Wyeliminuj potencjalne zagrożenie i daj swoim klientom poczucie bezpieczeństwa. Zadbaj o jakość swoich usług przy jednoczesnym obniżeniu kosztów prowadzenia serwisu. Zainwestuj i obserwuj, jak rosną zyski i zadowolenie twoich klientów.

Najważniejsze funkcje iService .
Optymalizacja tras

Planuj zlecenia w najbardziej optymalny sposób i obniż koszty prowadzenia serwisu. iService uwzględni wszelkie ograniczenia na trasie. Pozwól algorytmom ułożyć kolejność prac i obserwuj, jak zmniejszają się wydatki na paliwo i czas Twoich serwisantów w podróży.

Baza klientów i urządzeń

Serwisant ma stały dostęp do informacji o klientach – ich urządzeniach, historii prac serwisowych, a także wpisanych w grafik stałych przeglądach. Baza wiedzy usprawnia działania i pozwala podejmować trafne decyzje w zakresie rozwiązań.

Stany magazynowe

Bądź na bieżąco z dostępnością części i materiałów w magazynie. Zamów niezbędne części z wyprzedzeniem, by zapewnić klientowi zawsze sprawnie działające urządzenia. Nie pozwól sobie na przestoje, wynikające z braku materiałów.

Kody kreskowe

Kamera tabletu funkcjonuje jak czytnik kodów kreskowych. Wprowadzaj za jej pomocą do oprogramowanie części, które wykorzystałeś w czasie danej wizyty serwisowej. Oszczędzi to Twój czas i wyeliminuje ryzyko pojawienia się niechcianego błędu.

Elektroniczne protokoły serwisowe

Nie musisz już gromadzić papierowej dokumentacji, by zapisać wszystkie informacje, dotyczące zleceń serwisowych. Z iService zarejestrujesz najważniejsze dane w elektronicznym protokole serwisowym. Dzięki temu, szybko trafi do centrali i klienta.

Rozliczenia i fakturowanie zleceń

Rozliczaj swoje usługi serwisowe w biurze zaraz po zakończeniu prac w terenie. Zrobisz to na podstawie elektronicznego protokołu serwisowego, który zawiera wszystkie niezbędne informacje. Wystawiaj automatycznie faktury i dokumenty magazynowe.

Raportowanie

Uzyskaj pełną wiedzą o wykonanych pracach serwisowych – ich rodzaju, czasie potrzebnym na ich wykonanie, czy użytych materiałach. Kontroluj rentowność zleceń. Analizuj raporty i podejmuj działania, które usprawnią i obniżą koszty prowadzenia Twojego serwisu.

Stały monitoring prac

Kontroluj z centrali, jak Twoi serwisanci wykonują prace w terenie. Sprawdź miejsca zaplanowanych wizyt serwisowych oraz ich aktualne położenie. Masz stały wgląd w to, jakie realizują zlecenie i jaki jest status aktualnie wykonywanych prac.

Zestawy pytań kontrolnych

Zdefiniuj listy pytań kontrolnych, czyli listę konkretnych zadań, którą należy wykonać w trakcie każdej wizyty serwisowej. Dzięki temu, serwisanci nie zapomną o niczym ważnym i w prawidłowy sposób wykonają przegląd lub naprawę danego urządzenia.

Rejestracja czasu pracy

Zarejestruj godziny pracy swoich serwisantów, a następnie rozlicz. W iService masz wszystkie informacje odnośnie czasu wykonywania danej usługi, czy czasu dojazdu do klienta. Oblicz rentowność prac, a także efektywność pracowników.

Historia serwisowanych urządzeń

Wgląd do historii wszystkich poprzednich prac to gwarancja, że serwisant przeprowadzi wizytę szybko, a przede wszystkim skutecznie. Dzięki wiedzy, jakich części użyto i jakie rozwiązania zastosowano – nie ma mowy o błędach. Wzrośnie jakość usług i zadowolenie klientów.

Praca offline

Mobilny serwisant iService pracuje w trybie online i offline. Oznacza to, że nagły brak zasięgu nie przerwie Twoich obowiązków. Nie stracisz w tym czasie żadnych danych. Gdy tylko ponownie połączysz się z siecią – wszystkie informacje zostaną zaktualizowane.

Interaktywny planer

Planer z mechanizmem „przeciągnij i upuść” (drag & drop) pozwoli Ci w łatwy sposób zaplanować zlecenia. Sprawdź dostępność serwisantów i status realizacji dotychczasowych zleceń, a następnie przydziel im bieżące zgłoszenia. A gdyby coś się zmieniło – przeciągnij i upuść zadanie na inny dzień.

Powiadomienia e-mail i SMS

Powiadamiaj klientów o terminie wizyty lub wszelkich zmianach w tym zakresie za pomocą e-mail lub SMS. Klienci z pewnością docenią to, że jesteś z nimi w stałym kontakcie. Wywiązuj się z obiecanych terminów realizacji danego zadania serwisowego.

Interaktywna mapa

Z centrali możesz sprawdzić prace swoich serwisantów w terenie. Interaktywna mapa wskaże Ci ich aktualne położenie, przydzielone zadania, a także to, na jakim etapie prac się znajdują. Dzięki temu w razie pilnych zleceń – możesz szybko podejmować decyzje.

Dokumentacja fotograficzna i filmowa

Uzupełnij elektroniczny protokół serwisowy i dołącz do niego dowolne zdjęcie lub film. Usprawnij kolejne wizyty serwisowe poprzez dobór sprawdzonych już rozwiązań. Co więcej, w razie reklamacji potwierdź, że wykonałeś wszystko tak, jak należy.

Dyktowanie notatek

Zamieść w elektronicznym protokole serwisowym dłuższy opis przeprowadzonych prac u danego klienta. Nie musisz jednak robić tego w tradycyjny, ręczny sposób. Skorzystaj z funkcji dyktowania notatek, dzięki której szybko zamienisz mowę na tekst.

Integracja z ERP

Mobilny serwisant iService może współpracować z systemami ERP i CRM. Zintegruj systemy i uzyskaj kompleksowe rozwiązanie. Wprowadź dane raz, a potem korzystaj z nich na różnych etapach przetwarzania operacji i w różnych systemach. Oszczędzaj czas i wyeliminuj pomyłki.

Elektroniczne wnioski urlopowe

Zarządzaj sprawnie nieobecnościami w swojej firmie. Zautomatyzuj proces składania i akceptacji wniosków urlopowych z pomocą iService. E-wnioski to wygodne rozwiązanie dla obu stron, ponieważ zajmujecie się tym zdalnie – bez papierów i zbędnych formalności.

Rozliczenie delegacji

Wprowadź do oprogramowania wszystkie niezbędne informacje dotyczące wyjazdów służbowych. Mobilny serwisant iService to wygodne narzędzie, które pozwoli Ci w łatwy i szybki sposób rozliczyć delegacje serwisantów przy minimalnym nakładzie pracy.

Integracja z nawigacją

Mobilny serwisant iService jest zintegrowany z nawigacją, dlatego wskaże drogę do danego klienta i zlecenia. Twoi serwisanci dojadą na miejsce zlecenia punktualnie, a klienci będą zadowoleni, że wizyty serwisowe są o umówionym czasie.

Najważniejsze korzyści .
Niższe koszty działania serwisu

Algorytmy przypisują serwisantów do zleceń w danym regionie i tym samym redukują czas podróży między punktami obsługi klientów. Obniż koszty transportu, zredukuj nadgodziny i skróć proces planowania. Moduł optymalizacji tras uwzględnia wiele zmiennych w czasie planowania, dzięki czemu Ty – możesz wiele zaoszczędzić.

Wzrost przychodów ze sprzedaży

Oprogramowanie iService sprawi, że szybciej obsłużysz wszystkie zlecenia serwisowe. Optymalny grafik i sprawna realizacja zadań z mobilnym serwisantem umożliwią wykonanie większej liczby zleceń każdego dnia. Dbając o jakość – dbasz o klientów. A to krok do pozyskania kolejnych.

Poprawa płynności finansowej

Skróć czas pomiędzy wykonaniem usługi serwisowej, a otrzymaniem zapłaty. Wystawiaj automatycznie faktury na podstawie informacji zawartych w elektronicznym protokole serwisowym. Serwisant może go wysłać do centrali, gdy tylko zamknie zlecenie w terenie. Dzięki temu, jesteś na bieżąco z rozliczeniami.

Wzrost efektywności pracy serwisantów

Zautomatyzuj procesy serwisowe i podnieś jakość swoich usług. Zapewnij serwisantom optymalny grafik i wsparcie w wykonywaniu prac serwisowych. Dzięki temu, ta sama liczba pracowników wykona więcej zadań jednego dnia.

Poprawa wizerunku firmy

Buduj wizerunek swojego serwisu jako nowoczesnego i otwartego na innowacyjne technologie. Rozwiązania takie, jak tablet iPad oraz najlepsze w swojej klasie oprogramowanie iService pozwolą Ci zaspokoić potrzeby klientów. A dzięki dobrej opinii zdobędziesz kolejnych.

Ulepszaj to, co wymaga poprawy

Dostępne raporty dostarczą Ci informacji o pracach serwisowych. Uzyskaj dane o zleceniach, jak i pracownikach. Sprawdź, ile czasu zajmuje im dane zadanie, jakich części potrzebują i do jakich prac są najczęściej wzywani. Przygotuj swój serwis do kolejnych zgłoszeń.

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

Rozumiem