NULL

System dla serwisu klimatyzacji, wentylacji, chłodnictwa i ciepłownictwa.

Zaplanuj, wykonaj i rozlicz zlecenie w pełni automatycznie. Usprawnij każdy etap swoich prac serwisowych.

Przekonaj się, co potrafi nasz Mobilny Serwisant .
Serwis: klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo i ciepłownictwo
Serwis: klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo i ciepłownictwo.

Prowadzisz serwis klimatyzacji i wentylacji? Grunt to prawidłowo przeprowadzona instalacja, konserwacje i przeglądy techniczne. Z iService nagłe awarie też nie są problemem, ponieważ dostępna historia napraw i przeglądów pozwoli szybko postawić diagnozę i rozwiązać problem. Każdą pracę – czyszczenie filtrów, sprawdzenie ciśnienia i połączeń elektrycznych, czy dezynfekcję klimatyzatora lub wentylatora – rejestrujesz w elektronicznym protokole serwisowym. Dzięki regularnym przeglądom spada ryzyko awarii, więc Twoi klienci mogą dłużej cieszyć się działaniem urządzeń.

Najważniejsze funkcje iService .
Optymalizacja tras

Algorytmy ułożą najlepszą z możliwych tras dla Twoich serwisantów. Uwzględnią godziny otwarcia punktów, ruch na drogach czy inne ograniczenia. Dzięki temu uzyskasz optymalny grafik, zwiększysz liczbę zleceń i obniżysz koszty prowadzenia serwisu.

Baza klientów i urządzeń

Baza klientów i urządzeń to gwarancja, że Twoi serwisanci będą zawsze dobrze przygotowani do każdej wizyty serwisowej. Wiedza o poprzednich pracach, wykorzystanych materiałach i częściach pozwoli przeprowadzić wizytę szybko, sprawnie i skutecznie.

Stany magazynowe

Bądź na bieżąco z dostępnością części i materiałów w magazynie. Zamów niezbędne części z wyprzedzeniem, by zapewnić klientowi zawsze sprawnie działające urządzenia. Nie pozwól sobie na przestoje, wynikające z braku materiałów.

Kody kreskowe

Kamera tabletu działa jak czytnik kodów kreskowych. W związku z tym, możesz za jej pomocą wprowadzić do systemu wykorzystane w czasie prac urządzenia i części – jeśli posiadają kody kreskowe. Pożegnaj ręczne wpisywanie danych i powstałe przy tym błędy.

Elektroniczne protokoły serwisowe

Wprowadź niezbędne informacje o przeprowadzonym zleceniu, a następnie wyślij je do centrali i Uwzględnij zakres prac, wykorzystane materiały, dołącz niezbędne zdjęcia. E-dokumenty usprawnią rozliczenie prac i ułatwią pracę kolejnym serwisantom.

Rozliczenie i fakturowanie zleceń

Przesłany do centrali elektroniczny protokół serwisowy pozwala na automatyczne wystawienie faktury – i to zaraz po zakończeniu prac w terenie. Kompletny zestaw informacji umożliwia szybkie rozliczenie klienta i otrzymanie należnej zapłaty za wykonane usługi.

Raportowanie

Raportuj czas pracy swoich serwisantów, rodzaj przeprowadzanych prac, zużyte materiały. I przygotuj swój zespół oraz magazyn do kolejnych zleceń. Dokładna analiza raportów pozwoli Ci usprawnić działania i obniżyć koszty prowadzenia serwisu.

Stały monitoring prac

Przydziel dane zgłoszenie serwisantowi, a następnie na bieżąco sprawdzaj postępy w realizacji danej usługi. Masz wgląd do aktualnej lokalizacji serwisantów i wykonywanych w danej chwili czynności. Kontroluj czas pracy, wyciągaj wnioski i usprawniaj.

Zestawy pytań kontrolnych

Dzięki listom pytań kontrolnych zdefiniujesz standardy realizacji poszczególnych usług serwisowych. Miej pewność, że podczas wykonywania prac zrobiłeś wszystko tak, jak należy. Zagwarantuj swoim klientom najwyższą jakość usług.

Rejestracja czasu pracy

Rejestruj i rozliczaj czas pracy serwisantów. Sprawdź, ile czasu poświęcają na wykonanie danej usługi, czy dojazd do klienta. Oblicz na tej podstawie opłacalność realizacji zleceń i efektywność swoich pracowników. Następnie usprawniaj to, co wymaga poprawy.

Historia serwisowanych urządzeń

Dostęp do historii serwisowej danego urządzenia usprawni pracę serwisantów. Gdy wiedzą, jakie prace wykonano wcześniej u danego klienta i jakich części użyto – mogą szybciej podjąć działania przy każdej kolejnej wizycie – niezależnie od tego, czy to przegląd czy naprawa.

Praca offline

Nie musisz martwić się, że nagły brak dostępu do Internetu wstrzyma Twoje prace serwisowe. Z iService pracujesz w trybie offline i nie tracisz przy tym żadnych danych. Gdy tylko znów znajdziesz się w zasięgu – dane zostaną zs

Interaktywny planer

Interaktywny planer z mechanizmem drag & drop umożliwi Ci w prosty sposób zaplanowanie wszelkich zleceń. Zobacz, który z serwisantów jest dostępy i na jakim etapie są jego zadania, a następnie przydziel mu zgłoszenie. Wystarczy, że przeciągniesz i upuścisz zadanie na dany termin.

Powiadomienia e-mail i SMS

O terminie wizyty serwisowej lub ewentualnych modyfikacjach w harmonogramie prac – możesz automatycznie powiadomić klienta w formie e-mail lub SMS. Wywiąż się z umownych czasów reakcji i informuj klienta na bieżąco o wszelkich zmianach.

Interaktywna mapa

Z centrali możesz sprawdzić prace swoich serwisantów w terenie. Interaktywna mapa wskaże Ci ich aktualne położenie, przydzielone zadania, a także to, na jakim etapie prac się znajdują. Dzięki temu w razie pilnych zleceń – możesz szybko podejmować decyzje.

Dokumentacja fotograficzna i filmowa

Zdjęcie lub film możesz dołączyć do elektronicznego protokołu serwisowego. Usprawni to realizacje kolejnych prac serwisowanych, a w razie reklamacji będzie dowodem, który potwierdzi prawidłowe wykonanie prac.

Dyktowanie notatek

W elektronicznym protokole serwisowym możesz zamieścić dłuższe opisy przeprowadzonych prac serwisowych. Nie musisz jednak tracić czasu na ich ręczne wprowadzanie. Zamiast tego skorzystaj z funkcji dyktowania głosowych notatek, dzięki której zamienisz mowę na tekst.

Integracja z ERP

Systemy, które funkcjonują w Twojej firmie, możesz bez żadnych problemów zintegrować z iService. Nie musisz już wprowadzać kilka razy tych samych danych w różnych systemach. Wystarczy, że zrobisz to raz i korzystasz z nich na różnych etapach procesu. Nie trać czasu na ręczne prowadzanie.

Elektroniczne wnioski urlopowe

Zautomatyzuj proces zarządzania wnioskami o urlop serwisantów. Twoi pracownicy za pośrednictwem mobilnego serwisanta mogą składać e-wnioski urlopowe. A Ty możesz je odrzucić lub zaakceptować. To wygodne rozwiązanie dla każdej ze stron.

Rozliczenie delegacji

Komplet informacji rozliczeniowych pod ręką i prosta ścieżka akceptacji umożliwią Ci sprawne rozliczenie delegacji. Rozliczaj wszystkie wyjazdy służbowe Twoich serwisantów – bez żadnych komplikacji. Zautomatyzuj ten proces i ogranicz czas niezbędny dla rozliczenia delegacji.

Integracja z nawigacją

Oprogramowanie dzięki integracji z nawigacją wskaże Twoim serwisantom drogę do danego punktu obsługi klienta. To pewność, że pracownicy dojadą na miejsce wizyty bez żadnych problemów, które mogłyby opóźnić prace serwisowe i kolejne zlecenia.

Najważniejsze korzyści .
Niższe koszty działania serwisu

Algorytmy tak zestawiają trasy i zgłoszenia serwisowe, by maksymalnie ograniczyć koszty dojazdu do klienta i koszty pracy. Dobry plan prac serwisowych i kolejność tras zredukują nadgodziny i zwiększą efektywność serwisantów. Zrealizują oni więcej zleceń serwisowych, a to oznacza większe zyski.

Wzrost przychodów ze sprzedaży

Z iService zaplanujesz najbardziej optymalny harmonogram prac serwisowych. Następnie system pozwoli Ci je sprawnie przeprowadzić, dzięki czemu obsłużysz więcej punktów jednego dnia. Terminowość prac i jakość ich wykonania – to atuty, dzięki którym zdobędziesz uznanie obecnych klientów – i pozyskasz kolejnych.

Poprawa płynności finansowej

Otrzymuj szybciej należności za wykonane usługi. Faktury mogą być automatycznie generowane na podstawie elektronicznego protokołu serwisowego. Serwisant wysyła go do centrali zaraz po zakończeniu prac w terenie. E-dokument zawiera niezbędne informacje rozliczeniowe, dzięki czemu jesteś zawsze na bieżąco.

Wzrost efektywności pracy serwisantów

Automatyzacja procesu serwisowego to gwarancja sprawnej obsługi klientów. Serwisanci otrzymują narzędzie, które pozwala im sprawnie zrealizować wszystkie przeglądy, montaże i awarie. Dzięki temu, są w stanie obsłużyć większą liczbę zleceń jednego dnia. Nie tracą czasu na papierowe formalności i nietrafione rozwiązania.

Poprawa wizerunku firmy

Zadbaj o to, by Twoja firma miała wizerunek nowoczesnej oraz otwartej na innowacyjne rozwiązania i technologie. Zapewni Ci to praca na tabletach iPad oraz na najlepszym w swojej klasie oprogramowaniu do zarządzania serwisem iService. Wykonuj prace na najwyższym poziomie i zdobądź uznanie swoich klientów.

Ulepszaj to, co wymaga poprawy

Podejmuj decyzje kierownicze i działania prewencyjne w oparciu o dostępne raporty. Uzyskaj informacje o wizytach serwisowych, najczęstszych naprawach i wykorzystanych materiałach. Sprawdź, jak pracują Twoi serwisanci – ile zajmuje im dana czynności lub dojazd do klienta. Analizuj i zmień to, co wymaga poprawy.