System dla serwisu klimatyzacji, wentylacji, chłodnictwa i ciepłownictwa.
Zaplanuj, wykonaj i rozlicz zlecenie w pełni automatycznie. Usprawnij każdy etap swoich prac serwisowych.
Prowadzisz serwis klimatyzacji i wentylacji? Grunt to prawidłowo przeprowadzona instalacja, konserwacje i przeglądy techniczne. Z iService nagłe awarie też nie są problemem, ponieważ dostępna historia napraw i przeglądów pozwoli szybko postawić diagnozę i rozwiązać problem. Każdą pracę – czyszczenie filtrów, sprawdzenie ciśnienia i połączeń elektrycznych, czy dezynfekcję klimatyzatora lub wentylatora – rejestrujesz w elektronicznym protokole serwisowym. Dzięki regularnym przeglądom spada ryzyko awarii, więc Twoi klienci mogą dłużej cieszyć się działaniem urządzeń.
Algorytmy ułożą najlepszą z możliwych tras dla Twoich serwisantów. Uwzględnią godziny otwarcia punktów, ruch na drogach czy inne ograniczenia. Dzięki temu uzyskasz optymalny grafik, zwiększysz liczbę zleceń i obniżysz koszty prowadzenia serwisu.
Baza klientów i urządzeń to gwarancja, że Twoi serwisanci będą zawsze dobrze przygotowani do każdej wizyty serwisowej. Wiedza o poprzednich pracach, wykorzystanych materiałach i częściach pozwoli przeprowadzić wizytę szybko, sprawnie i skutecznie.
Bądź na bieżąco z dostępnością części i materiałów w magazynie. Zamów niezbędne części z wyprzedzeniem, by zapewnić klientowi zawsze sprawnie działające urządzenia. Nie pozwól sobie na przestoje, wynikające z braku materiałów.
Kamera tabletu działa jak czytnik kodów kreskowych. W związku z tym, możesz za jej pomocą wprowadzić do systemu wykorzystane w czasie prac urządzenia i części – jeśli posiadają kody kreskowe. Pożegnaj ręczne wpisywanie danych i powstałe przy tym błędy.
Wprowadź niezbędne informacje o przeprowadzonym zleceniu, a następnie wyślij je do centrali i Uwzględnij zakres prac, wykorzystane materiały, dołącz niezbędne zdjęcia. E-dokumenty usprawnią rozliczenie prac i ułatwią pracę kolejnym serwisantom.
Przesłany do centrali elektroniczny protokół serwisowy pozwala na automatyczne wystawienie faktury – i to zaraz po zakończeniu prac w terenie. Kompletny zestaw informacji umożliwia szybkie rozliczenie klienta i otrzymanie należnej zapłaty za wykonane usługi.
Raportuj czas pracy swoich serwisantów, rodzaj przeprowadzanych prac, zużyte materiały. I przygotuj swój zespół oraz magazyn do kolejnych zleceń. Dokładna analiza raportów pozwoli Ci usprawnić działania i obniżyć koszty prowadzenia serwisu.
Przydziel dane zgłoszenie serwisantowi, a następnie na bieżąco sprawdzaj postępy w realizacji danej usługi. Masz wgląd do aktualnej lokalizacji serwisantów i wykonywanych w danej chwili czynności. Kontroluj czas pracy, wyciągaj wnioski i usprawniaj.
Dzięki listom pytań kontrolnych zdefiniujesz standardy realizacji poszczególnych usług serwisowych. Miej pewność, że podczas wykonywania prac zrobiłeś wszystko tak, jak należy. Zagwarantuj swoim klientom najwyższą jakość usług.
Rejestruj i rozliczaj czas pracy serwisantów. Sprawdź, ile czasu poświęcają na wykonanie danej usługi, czy dojazd do klienta. Oblicz na tej podstawie opłacalność realizacji zleceń i efektywność swoich pracowników. Następnie usprawniaj to, co wymaga poprawy.
Dostęp do historii serwisowej danego urządzenia usprawni pracę serwisantów. Gdy wiedzą, jakie prace wykonano wcześniej u danego klienta i jakich części użyto – mogą szybciej podjąć działania przy każdej kolejnej wizycie – niezależnie od tego, czy to przegląd czy naprawa.
Nie musisz martwić się, że nagły brak dostępu do Internetu wstrzyma Twoje prace serwisowe. Z iService pracujesz w trybie offline i nie tracisz przy tym żadnych danych. Gdy tylko znów znajdziesz się w zasięgu – dane zostaną zs
Interaktywny planer z mechanizmem drag & drop umożliwi Ci w prosty sposób zaplanowanie wszelkich zleceń. Zobacz, który z serwisantów jest dostępy i na jakim etapie są jego zadania, a następnie przydziel mu zgłoszenie. Wystarczy, że przeciągniesz i upuścisz zadanie na dany termin.
O terminie wizyty serwisowej lub ewentualnych modyfikacjach w harmonogramie prac – możesz automatycznie powiadomić klienta w formie e-mail lub SMS. Wywiąż się z umownych czasów reakcji i informuj klienta na bieżąco o wszelkich zmianach.
Z centrali możesz sprawdzić prace swoich serwisantów w terenie. Interaktywna mapa wskaże Ci ich aktualne położenie, przydzielone zadania, a także to, na jakim etapie prac się znajdują. Dzięki temu w razie pilnych zleceń – możesz szybko podejmować decyzje.
Zdjęcie lub film możesz dołączyć do elektronicznego protokołu serwisowego. Usprawni to realizacje kolejnych prac serwisowanych, a w razie reklamacji będzie dowodem, który potwierdzi prawidłowe wykonanie prac.
W elektronicznym protokole serwisowym możesz zamieścić dłuższe opisy przeprowadzonych prac serwisowych. Nie musisz jednak tracić czasu na ich ręczne wprowadzanie. Zamiast tego skorzystaj z funkcji dyktowania głosowych notatek, dzięki której zamienisz mowę na tekst.
Systemy, które funkcjonują w Twojej firmie, możesz bez żadnych problemów zintegrować z iService. Nie musisz już wprowadzać kilka razy tych samych danych w różnych systemach. Wystarczy, że zrobisz to raz i korzystasz z nich na różnych etapach procesu. Nie trać czasu na ręczne prowadzanie.
Zautomatyzuj proces zarządzania wnioskami o urlop serwisantów. Twoi pracownicy za pośrednictwem mobilnego serwisanta mogą składać e-wnioski urlopowe. A Ty możesz je odrzucić lub zaakceptować. To wygodne rozwiązanie dla każdej ze stron.
Komplet informacji rozliczeniowych pod ręką i prosta ścieżka akceptacji umożliwią Ci sprawne rozliczenie delegacji. Rozliczaj wszystkie wyjazdy służbowe Twoich serwisantów – bez żadnych komplikacji. Zautomatyzuj ten proces i ogranicz czas niezbędny dla rozliczenia delegacji.
Oprogramowanie dzięki integracji z nawigacją wskaże Twoim serwisantom drogę do danego punktu obsługi klienta. To pewność, że pracownicy dojadą na miejsce wizyty bez żadnych problemów, które mogłyby opóźnić prace serwisowe i kolejne zlecenia.
Algorytmy tak zestawiają trasy i zgłoszenia serwisowe, by maksymalnie ograniczyć koszty dojazdu do klienta i koszty pracy. Dobry plan prac serwisowych i kolejność tras zredukują nadgodziny i zwiększą efektywność serwisantów. Zrealizują oni więcej zleceń serwisowych, a to oznacza większe zyski.
Z iService zaplanujesz najbardziej optymalny harmonogram prac serwisowych. Następnie system pozwoli Ci je sprawnie przeprowadzić, dzięki czemu obsłużysz więcej punktów jednego dnia. Terminowość prac i jakość ich wykonania – to atuty, dzięki którym zdobędziesz uznanie obecnych klientów – i pozyskasz kolejnych.
Otrzymuj szybciej należności za wykonane usługi. Faktury mogą być automatycznie generowane na podstawie elektronicznego protokołu serwisowego. Serwisant wysyła go do centrali zaraz po zakończeniu prac w terenie. E-dokument zawiera niezbędne informacje rozliczeniowe, dzięki czemu jesteś zawsze na bieżąco.
Automatyzacja procesu serwisowego to gwarancja sprawnej obsługi klientów. Serwisanci otrzymują narzędzie, które pozwala im sprawnie zrealizować wszystkie przeglądy, montaże i awarie. Dzięki temu, są w stanie obsłużyć większą liczbę zleceń jednego dnia. Nie tracą czasu na papierowe formalności i nietrafione rozwiązania.
Zadbaj o to, by Twoja firma miała wizerunek nowoczesnej oraz otwartej na innowacyjne rozwiązania i technologie. Zapewni Ci to praca na tabletach iPad oraz na najlepszym w swojej klasie oprogramowaniu do zarządzania serwisem iService. Wykonuj prace na najwyższym poziomie i zdobądź uznanie swoich klientów.
Podejmuj decyzje kierownicze i działania prewencyjne w oparciu o dostępne raporty. Uzyskaj informacje o wizytach serwisowych, najczęstszych naprawach i wykorzystanych materiałach. Sprawdź, jak pracują Twoi serwisanci – ile zajmuje im dana czynności lub dojazd do klienta. Analizuj i zmień to, co wymaga poprawy.